*SvangerskapsTrollet* Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Gynekologklinikken i Drammen - der er de flinke! Jeg har sett fosteranlegg i uke 5 også satt tilbake på ordinær ul, så man kan se anlegg tidligere enn uke 5, men hjertet ser man som regel ikke før etter uke 6-7...
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Henger meg på den. Gynekologklinikken i Drammen er bra. Jeg anbefaler deg også å gå på 3D UL i uke 26-30 på St. Josef. Hun jeg gikk til var utrolig flink, og tok seg god tid. Fikk mange fine bilder også
Mamma til mine 3 Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Var egentlig litt skuffet over den tidlige ul på Gynekologiklinikken i Drammen jeg. Var på tidlig ul på Volvat på Majorstua med de 2 første og da summet de inn alle 4 kamrene på hjertet og jeg fikk høre det slå. I drammen så jeg knapt at hjertet beveget seg på skjermen. MEN legen kunne se at alt så bra ut med det utstyret de hadde, og det var egentlig det viktigste. Har vært på tidlig ul mellom uke 8 og 9 med dem alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå