Dossa :) Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Tror vi skal ha kyllingtandori med nan brød og ris Nam nam
annki83 Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 å det hørtes godt ut. blir nok noe med kylling og ris her også.
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Her blir der fårikål!!!! For første gang i år, den står å putrer på ovnen nå så den skal bli ultra god til i ettermiddag *vann i munnen*
Dossa :) Skrevet 10. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2009 Fårikål, virkelig nam. *Vann i munnen* Det skal vi ha neste helg, gleder meg!!!!
olebrum78 Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Igår steikte vi svinefilet med burritokrydder, wokgrønnsaker og hadde dette i wrap sammen med guacemole og tacosaus nam nam.. Pannekaker idag...
CMH Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Åh er så sykt kvalm idag.. Så aner ikke. Men nanbrød hørtes godt ut..
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Nei, si det...jeg er på keto-kost, så jeg må vel finne noe kjøtt
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Vi skal ha kylling. Barna får ris og saus til og jeg tar salat =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå