Gå til innhold

Middag idag jenter, har dere noen gode tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vi skal ha kyllingtandori med nan brød og ris :)

Nam nam :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å det hørtes godt ut. :) blir nok noe med kylling og ris her også.

Skrevet

Her blir der fårikål!!!! For første gang i år, den står å putrer på ovnen nå så den skal bli ultra god til i ettermiddag :) *vann i munnen*

Skrevet

Fårikål, virkelig nam.

*Vann i munnen*

Det skal vi ha neste helg, gleder meg!!!!

Skrevet

Igår steikte vi svinefilet med burritokrydder, wokgrønnsaker og hadde dette i wrap sammen med guacemole og tacosaus nam nam..

Pannekaker idag...

Skrevet

Åh er så sykt kvalm idag.. Så aner ikke. Men nanbrød hørtes godt ut..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, si det...jeg er på keto-kost, så jeg må vel finne noe kjøtt ;)

Skrevet

Vi skal ha kylling. Barna får ris og saus til og jeg tar salat =)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...