Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Så nå skal jeg prøve å bli litt mere aktiv her inne igjen. Ettersom jeg går hjemme å tusle på dagene uansett så skal jeg nok klare å poste ett innlegg eller tre om dagen. )
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Hei =) Kjekt å høre fra deg igjen! Hvordan går det med deg?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2009 Med denne damen er alt bare bra, etter forholdene.. ) er sykmeldt, og det merker jeg godt for nå ha jeg ikke så vondt lenger og er heller ikke sliten og trøtt hele tiden. Før jeg kom meg til legen, gikk jeg å hadde konstant vondt i mage, bekken, hofter, rygg og lår. Men når kjenner jeg det kun litte grann. Jobber som hjelpepleier, og var nok de tunge løftene (vet man ikke skal løfte, men forflytte - men er ikke alltid teori og praksis passer sammen) som gjorde at ting ble som det ble. At jeg hele tiden var sliten, gikk så utover sønnen på 4,5 år som hele tiden var sint og sur på mamma, og ble skikkelig pappagutt fordi mamma ikke orket å være med på noe. Så nå går jeg hjemme å tusle, gjør litt husarbeid til jeg kjenner at jeg blir sliten eller får vondt, så slapper jeg av litt. Jeg har energi til sønnen og at er bare velstand. Ja utenom at tiden går sakte da - kunne tenkt med å få ut knøttet nå. Men er fortsatt 6 uker til termin... Enn med deg da Moota? Går det greit som alene mor, osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå