Gå til innhold

Det tristeste jeg har lest på lenge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adressaavisa har satt søkelys på barn i Trondheim som trenger fosterhjem. 40 totalt. De skriver kort om alle barna, og det er helt forferdelig å lese hva noen av dem (egentlig alle) har vært igjennom. Det fine er at etter denne artikkelen har allerede 25 stykker meldt seg som fosterforeldre! Kanskje det er noen flere der ute?

http://www.adressa.no/nyheter/politikk/article1379671.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, noen mennesker burde aldri hatt barn. Men så fint at det finns andre som vil hjelpe! Man kan jo bare håpe at det løser seg tilslutt for disse barna.

Skrevet

Søskenbarnet mitt bor i Tr.heim og har vært i det systemet lenge.. Man kan virkelig ikke tenke seg de grusomheter hun har vært borti

Skrevet

Det stort ansvar å være fosterforeldre. Ikke bare har mange av desse barna blitt avvist fra sine biologiske foreldre, men senere igjen også av fosterforeldre. Tenk så mage av sidde fosterhjemmene desse barna var i som ikke funka? Eller som de sier i artikkelen "sprakk"!

Skrevet

Jeg venter selv nummer 3, men vi har lyst på 4.

Men dette blir siste barn jeg bærer fram selv, den siste plassen skal vi tilby en som trenger det.

Håper motivasjonen er like sterk når minsten er stor nok til at vi kan tilby vår hjelp.

Skrevet

Huff er så utrolig trist å lese sånn. Det er så mange barn som har det sånn. Og altfor får fosterhjem.

Skrevet

Helt grusomt.

Jeg skal ha max ett eget barn. Resten av kjærligheten og tiden skal jeg bruke på sånne barn. Tenk alt de har å stri med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...