FruTB Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Nå er jeg så lei altså - hver 3.- 4. uke blir Bo syk, og dette har skjedd siden han var 4 mnd. Jeg synes da det er alt for ofte? Nevnte det for legen da vi var der sist han var syk, men han sa ikke noe videre på det. Nå lurer jeg på om jeg skal prøve å få til en utredning på ham - er så redd for at det er noe annet underliggende som gjør at han blir så ofte syk Er det flere der ute som har/hadde babyer som er/var ofte syke? Er det normalt? Gjorde dere noe med det? Nå har han gult snørr, og nyser som bare det + at tempen er på vei opp!
Gjest Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Våres var også unormalt mye syk, vi kom til utredning og det fant de ikke så mye men sannsynligvis dette sjeldne feber syndromet... Da får man feber og blir pjuskete ganske ofte. Kanskje verdt å sjekke ut? De vokser det heldigvis av seg og mini her er veldig sjelden syk nå. Føler med deg, dette er kjempeslitsomt. Ellers er det jo mange andre ting som kan spille inn, allergier, cøliaki osv osv etter hvilke symptomer dere opplever. Legger ved en link så kan du jo lese og se om du kjenner igjen noe. Lykke til videre : ) http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=25829
Tante Blås Squaw Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Nevøen min var syk like ofte som du beskriver. Da han var tre år fikk han operert bort mandlene, men det hjalp fortsatt ikke. Etter mye mas fikk de tilslutt komme til en spesialist som satte diagnosen astma. Med ventilator er han en helt ny og mye blidere gutt. Har du hatt boligen deres undersøkt for mugg og sopp? Det kan også trøble til immunforsvaret for småtasser.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Jenta mi var syk hver 3-4 uke fra hun var 6.mnd gammel... i begynnelsen trodde jeg hun ble smittet av barnet til en venn, fordi hun var alltid syk, og jenta mi ble forkjøla på dagen 2 dager etter vi hadde vært med dem... Når hun var 3 år fikk jeg endelig kjempa meg gjennom til å få astmamedisin, og etter det har hun knaptnok vært syk! Minsten var også mye syk, og pga storesøster fikk han astma-med forebyggende når han var 9 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå