på'an-igjen? Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Først må jeg bare si at jeg har verdens beste svigermor!!! Hun har gått helt inn i rollen som bonusfarmor til mine 3 som ikke har så mye kontakt med den "ordentlige" farmoren sin. Men min minste hadde vi med både min og min x sin mor på Ul, noe de synes var kjempestas, så denne gangen hadde jeg lyst å invitere med svigermor siden dette blir vårt eneste barn sammen... Og jeg ble så rørt, aldri har jeg sett mer takknemmelighet enn svigermors da vi spurte henne:) Hun er mer spent enn oss kanskje, på hva det blir, så nå får hun vite det med en gang:) Gleder meg masse til UL neste mandag!!!!
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Så koselig! Jeg har tenkt tanken på å be med mamma eller svigermor, men det har blitt med det. Har også en fantastisk svigermor, og det er godt å høre at flere er fornøyd med "sin". Syns "svigermor-stempelet" er så ufortjent! (i de fleste tilfeller, kremt...)
Liv og røre Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Jeg skal ha med oldemor på snart 90 år... Hun har aldri opplevd å se noe lignende. Tror at det blir stor stas!
Ladybird82 Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Jeg har også hatt med svigermor da min mann måtte jobbe og min egen mor bor meget langt unna. Jeg spurte henne fordi hun aldri hadde vært på ultralyd før og fordi svigerfar pleier å være ganske dominerende (men absolutt trivelig!), tenkte at jeg skulle gjøre noe sammen med henne alene da. Det ble en bra dag I dette svangerskapet fikk vi ordnet så moren min fikk være med på tidlig UL og mannen mi skal være med på ordinær UL. Mamma synes det var gøy å se, da hun ikke har forstått noe av det før (da søsteren min og jeg var i magen). Hun skjønte først ingen ting nå heller, men så plutselig så hun alt og ble helt i hundre..
Gjest Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Jeg synes du er kjempeheldig! Det er en herlig ting å dele. Selv vil jeg ikke ha med meg noen. Er så redd det skal være noe galt. Da orker jeg ikke at vi er fler en bare oss to. Enda jeg vet det ikke er "riktig" å tenke slik. Med forrige tok jeg med meg bildene rett ned til bestemor som lå på kreftavd på sykehuset og viste henne. Må si jeg er usikker på om hun i det hele tatt hadde sett ulbilder før :/ Hun var kjempeglad. Ansiktet lyste opp. Åh, nå fikk jeg et øyeblikk med sterkt savn igjen her :/ Du er kjempeheldig som får ha et slikt forhold til svigermoren din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå