Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Lurer på og skaffe det i heile huset men vil høre det posetive og negative om detta ? Kan det gå fort sundt ? Har 2 barn på 3 oog 4 år.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 VI har det på jobb. Helt genialt! Og da sparer man jo en del vann også siden vannet slutter å renne etter en viss tid og man må "aktivisere" det på nytt for å få ut mer vann. Vi har det som sagt på jobb og der blir det brukt MASSE i løpet av en dag. Og ingen av de kranene har blitt ødelagt ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå