Gå til innhold

Noen andre med vann i beina? Hvor tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjente litt vann i beina i går. Så det også!

Har opplevd værre altså, men liker ikke at det begynner så tidlig.

Er 23 uker på vei. Forrige gang begynte det da jeg var 26 uker. Da fikk jeg svangerskapsforgiftning uke 31. Vet ikke om det vannet i bena hadde kommet uansett da. For det ble ikke veldig mye før akkurat uke 31.

Noen andre som har vann i beina, eller har hatt det forholdsvis tidlig?

Trenger bare litt oppmuntring om at det ikke trenger å bety starten på ny svangerskapforgiftning :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 24uker på vei.. og har hatt det i tre fire uker nå.. men jeg er ikke bekymra for svangerskapsforgiftning.. for ifølge min mor som har 4fødsler bak seg.. så hadde hun det i alle svangerskapene.. og har ikke hatt sv.forgift.. i noen av svangerskapene.. så det har ikke noe å si sånn som jeg forstår det:)

kjøp deg støttestrømper:)

Skrevet

Har også fåt vann i beina, men jeg er bare i uke 21. Jeg var en uke i Sør-Europa nettopp. Veldig varmt og det ble mye trasking. Beina ble kjempehovne av det, så jeg måtte holde meg i ro med beina høyt de siste dagene. Vet ikke om det er dette som har utløst det, men de er enda ikke helt bra. Var hos jordmor nettopp og hun skrev 0-1 på ødem på meg. Er det mye så tidlig i sv.skapet?

Ang sv.skapsforgiftning har jeg hørt at ødem ikke er farlig så lenge en ikke har proteiner i urin.

Ble forresten også anbefalt å bruke støttestrømper.

Skrevet

Er i uke 16 og har hatt vann i bena en liten stund, hurra! :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...