Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Hvor ville du reist, 4 dagers tid, nyforelska og fin;) Må ikke være for dyrt heller! Gjerne tips til hvor jeg bør undersøke og, i forhold til flyreisa:))
Ireyna Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Mange romantiske byer i Europa og reise til, men av egen erfaring ville jeg tatt Budapest eller Roma. Har ikke noe sansen for London og Paris, bare dyrt i grunn, Roma derimot er vakkert, og Budapest er fantastisk! Jeg hadde satt meg ned med norwegian sine sider, de har billige billetter til mange steder, og er du litt fleksibel på når du kan reise kan du få skremmende billige billetter Hotell har jeg vel stort sett brukt hotels.com eller funnet meg et hotell når jeg kommer ned. Hvis du tenker en budsjett tur hadde jeg definitivt reist til Budapest, Riga, Krakow eller et annet sted i Øst-Europa. Det er vakre og billige byer, med mye god mat og drikke, og masse opplevelse for pengene! Reis på tyrkisk bad i Budapest, koster noe av det samme som en alminnelig billett til et basseng i Norge, og er helt fantastisk! Budapest har i tillegg en uuuuutrolig vakker kirke, Matteuskirken, og der bør du få med deg en messe på søndag formiddag (fremføres med fullt orkester og kor, og er en opplevelse!). Jeg har reist myyyyye, men Budapest må være en av favorittene! I tillegg er det mange shoppingmuligheter der om du vil det
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Tusen tusen takk:)))) Da står det kanskje litt mellom Praha og Budapest!))
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Barcelona!!!! En fantastisk by og masse å se på. Ikke er det dyrt heller. Har vært der mange ganger!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Hvor billig kan jeg få hotellopphold til da?? Hva er billig "der nede" liksom? selve flyturen kan jo bli ganske rimelig...bør man bestill hotellpakke m/spa?? tips til hotell???
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Er så grønn når det gjelder bestilling og sånn.....setter stor pris på all hjelp!!! Kom gjerne med tips til hotell, om vi bør bestille spa der nede, priser osv!! TUSEN TAKK!! Lyst og overraske "kjæresten" litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå