Gå til innhold

Andre som utsetter å gjøre klart?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nr to når, og har gledet meg lenge til å vaske babytøy, sengeklær etc etc, men får jo aldri begynt - selv om jeg har fri hver dag! Dagene bare flyr avgårde med helt andre ting. Nå begynner jeg å lure på om jeg utsetter det, fordi jeg ikke er helt klar for at babyen skal komme.. Men den kommer jo, om jeg er klar eller ei :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det høres ut som om det skulle vert meg selv :P Jeg har 32 dager igjen til termin, og det jeg har gjort ferdig er å få vogna på plass og sett opp senga.. men noe kled å sånn har jeg ikke gjort klart.. Heller ikke noe fødebag står klar her nei .. hehe

Skrevet

Venter nr 2 jeg å. Og har tatt tingen mye mer med ro denne gangen. Har 3 dager igjen til termin. Holder på å male babyrommet nå, måtte bare ha en pause. Klær er vasket og ligger klart i plastbokser, hehe. Senga står vedsiden av senga, må re opp bare.

Skrevet

Venter nr 1 hær :) Og jeg begynner og kjenne på hele meg at jeg skulle hatt alt klart til nå, men alt er utsatt, eneste jeg har i hus til babyen er litt klær! :o Alt av annet utstyr har jeg fått\skal få men det har min mor og svigermor! Så jeg går å venter på å få det i hus, føler at det er bare jeg som er klar over at det er bare 49 dager igjenn, og ingenting er klart! Og babyen kan jo komme nårtid som helst! Er litt stressa ja.. Men det går vell helt fint :)

Skrevet

Hei. jeg har nå 38 dager til fødsel, er førstegangs og har idag satt på den første vasken med tøy. Ellers er ingenting klart og det meste av utstyr står forts lagret hjemme hos mine foreldre. Føler liksom det er helt galt å plustelig ha en vugge eller vogn stående her i huset, passer liksom ikke inn, så derfor jeg har satt det jeg har fått bort. Tror at selv om jeg er veldig klar over at jeg er gravid, er det litt vanskelig å se for seg ennå at det skal komme en baby ut av dette som faktisk skal bo hos oss. Tipper sambo og mamma får noen travle dager når jeg er på føden.

Skrevet

Ja, jeg utsetter ting, samme med mannen. Det er jo fortsatt 1 mnd til termin, men har opplevd at så mange føder før termin nå. Selv om jeg mest sannsynlig blir å føde nært termindato, så vet man jo aldri.

Mannen har sagt lenge at han skal male sprinkelsenga som vi fikk brukt. Det har ennå ikke skjedd. Han sa han skulle gjøre det i dag, så får vi se da. Jeg skulle gjerne malt, men gravide bør vel holde seg unna maling. Det er sikkert en måned siden jeg vasket den med forvask fordi han sa han skulle gjøre det så fort jeg hadde gjort det. Jaja, da må jeg bare vaske på nytt nå da:p

Jeg har ikke handlet inn alt. Mangler stellematte, madrass til seng, amme-bh og div andre småtteri. Jeg bor 2.5 timer unna en by hvor jeg kan få tak i dette. Så det er ikke bare å ta seg en svipptur liksom.

Jeg har ikke begynt å vaske klær. Tenkte å kanskje begynne idag da. Har jo fri hver eneste dag fremover nå, så jeg trenger bare et kick bak ;)

Selv om terminen nærmer seg med stormskritt, så føles det enda som det er en stund til.

Skrevet

Hm... Har to måneder igjen til termin og har ikke ordnet noe som helst. Det eneste som har skjedd er at vi har arvet noen poser med klær av noen venner. Siden det er den første mangler vi absolutt alt. seng, vogn, bilstol etc. Føler meg ikke stresset og kommer til å utsette det minst en måned til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...