Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Har nettopp funnet ut at jeg er gravid- og har gått på ketolyse de siste ukene- og er i ketose ? Vil ikke gå tilbake til normalt kosthold da jeg samtidig ønsker gå ned i vekt... (ja, selv om jeg er gravid trenger jeg ikke ha BMI nesten over 30....) Noen som kjenner noe til dette ?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg gikk også på ketolyse frem til jeg ble gravid.. Du kan ikke være i ketose når du er gavid, men du kan leve lavkarbo. Lev som du gjorde på ketolyse men spis frukt og grønnsaker uten å veien noe og måle.. Det er flere gravide på ketolyseforumet på www.lavkarbo.no .
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Ja, har nettopp meldt meg inn der Har jo skjønt at man ikke skal være i ketose når man er gravid- men lurer på hvorfor? Bare for å vite det liksom.... Så da er det bare begynne og spise frukt og grønnsaker ? Men ellers leve som på ketolyse.... Skal vel fint klare det ) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå