kaos83 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Hei jenten min er syk og jeg føler meg som verdens største høne... men det har seg sånn at hun var hos legen med feber på 2 dag. dette grunnet far har hatt kraftig influense, meget mulig svine influensa... hvis ikke hadde jeg kanskje ikke dratt så tidlig selv om hun hadde over 40 i feber... Legen sa at det gikk helt fint selv om hun kanskje hadde influensa men det var ikke godt å si.. dessuten har de ikke tatt prøver av noen av dem. Nå har hun feber på 5 dag (38,6 i morges) og jeg begynner å bli urolig igjen... Ville dere dradd til legen igjen??. Almentilstanden er vell grei. hun er grinete og rød rundt øynene men ikke sånn slapp at hun bare ligger der heller... Hater når ungene er syke:S
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Ja uff, det er vanskelig å bedømme hva som bør gjøres rundt syke barn.... Jeg ville ringt lege igjen,evt barnepoliklinikk/legevakt og hørt. Greit med en seccond opinion også...Ring heller 14 ganger for mye enn en gang for lite. 5 dager med feber er ikke noe bra uansett, ring dem og få råd eller trøst...Krysser fingrene og ønsker henne veldig god bedring!
Leona77 Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Jeg ville nok ringt lege igjen, lenge med fem dager hvis hun har hatt så høy feber hele tiden. Ikke noe gøy med syke barn nei
kaos83 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2009 takk for svar begge to.. hun har hatt over 38 hele tiden, men 40 var bare en dag... Jeg blir så redd når ungene er syke jeg at jeg ikke vet hva godt jeg skal gjøre. Derfor prøver jeg å vente litt lengre enn det jeg har lyst til bare for å ikke dra for fille ting;) Men jeg får vell ringe, selv om jeg syns det er litt flaut...kanskje jeg skal ringe legevakten litt senere så blir det en annen lege som ser på henne. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå