Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Uten å ta parti for noen av partiene (nå snakker jeg om FRP og AP) så må jeg si at FRP har GODE argumenter! Lukkede asykmottak. Ikke noen fan av den betydningen egentlig, men etter å ha hørt at f.eks Danmark har hatt gode grep om dette ble jeg positiv! Stoltenberg sier at de skal sende ut alle kriminelle, også de uten ID. Men, spm mitt er: Hva med Mullah Krekar? De som er kommet hit til Norge risikerer også dødsstraff når de kommer tilbake til landene sine, især om de fjerner identiteten. Gjør de en forbrytelse og blir tatt for den i Irak, henretter de jo gubben da. En annen ting var at jeg var enig med Stoltenberg mot Erna Solberg. Der det var snakk om skatteletter. Hvor skal de få pengene fra? Jeg må si at.. Stemmer man Høyre, stemmer man FRP. Sånn er det bare, for H må få med seg andre partier. Det hadde blitt morro om Siv Jensen hadde blitt økonomiens sjef de neste 4årene. Da hadde jeg ledd meg ihjel. Jeg må også si at jeg har tenkt å stemme AP, men.. Mye får meg til å vurdere Høyre eller FRP også. AP har utrettet mye godt! Finanskrisen ville nok ikke vært så gjennomført bra, hadde det ikke vært for vår regjering. Men, noe får meg til å si at på andre områder der ingenting blir gjort, så kanskje H og FRP hadde fått til noe sammen. Igjen er spørsmålet mitt: Hvor skal de få pengene fra? Og hvorfor har Stoltenberg nettopp gått inn for lukkede asylmottak, i valgKAMPEN? Dette er et løftebrudd uansett, fordi han snakker om fengsler, dommer, og ullersmo og et annnet mottak et annet sted. Lar han en mann uten ID gå fri i Oslo, hvordan skal man få tak i den personen igjen da? Han som står på gatehjørnet og voldtar, selger dop++?? Alle partier begår løftebrudd, men aldri har man vel sett et parti gjøre så store brudd? Jeg aner ikke hva jeg skal stemme, men jeg vet at både FRP, H og AP har ting jeg liker og ikke liker.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 For all del: Stem iallefall borgelig! Vi må få ny regjering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå