Gå til innhold

Hvor mange dager igjen til termin idag 10 September 2009?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

76 dager igjen, håper siste tiden går like fort... Gleder meg:o)

Skrevet

19 dager igjen her. Begynner å bli spennende dette her, men formen er fin og kan godt gå en stund til.

Skrevet

53 dager. Synes at tiden går veldig seint jeg, selv om jeg har det travelt med jobb og hjem:-( Vil bare få henne UT, for nå begynner det å bli sååååå tungt.

Skrevet

14 dager. :) Lillebror kan gjerne komme neste uke..

Skrevet

28 dager igjen, og bare 8 dager igjen til jeg er FØDEKLAR:-))))))))

Skrevet

40 dager og høygravid! :)

Ikke lei av magen og graviditeten, men OJ, SÅ LEI av nav, papirarbeid og alt som hører med.....

Skrevet

0dager termin i dag, men ikke noe tegn til baby enda, skal på sykehuset etterpå for kontroll og akupunktur:)

Skrevet

17 dager igjen til termin :) Kan gjerne føde snart!!

Skrevet

25 dager igjenn

Skrevet

- 3 dager :( Lei av å gå gravid, vil ha ut ungen..

Har sinnsykt halsbrann, kraftige bekkensmerter, hovne bein, DIIIIIGER mage, blære på bærtur, mangel på søvn (ikke at det blir så mye bedre med det første hehe) etc etc.

Gikk jo 17 dager over sist, så burde jo vært forberedt.. Men legen har sagt den siste måneden (sikkert for å trøste meg litt, vært mye som har skjedd i nærmeste familie den siste tida) at den ungen her ikke ville gå på overtid, så..'

Jaja, maks 1.5 uke igjen da, selv om det virker uendelig nå..

Skrevet

5 dager igjen. Har kasta opp hele svangerskapet, er så lei at jeg ikke finner ord. Har 2 cm åpning, masse kynnere og mensmurringer, jordmor tror kanskje noe kan skje før termin, håpe håpe!! Skal på kontroll i morgen, håper jeg er mer moden da og at hun kan tøye litt.

Skrevet

69 dager, så en av de siste her inne. Blir spennende å følge med dere andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...