Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Med førstemann merket jeg ikke noe til økedøgn før han var fire måneder, men da varte det mer enn ett døgn ja, to-tre dager, og både dag og natt.
Gjest Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Hvis du er heldig går det litt lengre tid innimellom ammestundene om natta, men jenta mi har beæret meg med å skulle die med ca 1.5 timers mellomrom døgnet rundt når det har vært økning på gang. Håper du slipper det da :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Fleire døgn uten søvn kommer eg ikkje te å takle.
Gjest Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Har du noen som kan trøste og bære litt om natta? Det er utrolig hjelp i å slippe å skifte bleie, få ungen til å rape og sånne ting når det er økedøgn på gang hvis du har en sånn en som jeg har som vil spise i ett sett når produksjonen min har blitt for lav :-) Men det trenger ikke være sånn altså. Eldstemann hadde ikke skikkelige økedøgn med nattevåk før han ble nærmere fem måneder han.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 her har da gått kunn 15-30 min kvar amming no, håpe da går lenger tid på natt, eller so kutte eg ut amming.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Samboeren min skal jobbe så og si døgnet rundt de neste dagene, så han kan ikkje hjelpe meg, han må få sove på natta. Så er bare meg, og eg takler nok ikkje ei heil natt uten søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå