Gå til innhold

Sitat Siv Jensen: "...som voldtar jenter uten grunn" eh...

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det noen grunn til å voldta jenter da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste voldtektsmenn har vel en eller annen grunn for å gjøre det. Lyst, jenta pirret, sinna, osv osv.....

Men det er jo bare en frase, mange ting en kan si var uten grunn som i at det ikke var så planlagt, eller en impulshandling. Men leter en, så er der ALLTID en eller annen grunn. En bare ser den ikke i forkant.

Skrevet

Satt faktisk kaffen i halsen da hun sa det...

Skrevet

hehe.. den tenkte jeg også på. lo litt.

men det er jo ikke så vanskelig å forstå hva hun mener da.

Skrevet

Nå har jeg ikke sett debatten/intervjuet eller hva det nå enn var hun sa dette i, men hva betyr det egentlig å voldta noen uten grunn? Siden det ikke er vanskelig å forstå?

Skrevet

hun snakket om invandrere og lukkede motak og begrunnet det blant annet med at "de går rundt og voldtar jenter helt uten grunn"

hun mener nok overfallsvoldtekter.

jeg fikk besøk så fikk ikke sett så mye av debatten videre. men syns jens greide seg bra fram til da ihvertfall

Skrevet

Er jo såklart bare en dårlig formulering fra hennes side!

Men siden det er valgkamp må man være mer enn forsiktig med hva man sier:)

HI

Skrevet

ja i en sånn duell som det der, så er det ikke så heldig for hennes del. men jeg sørger ikke.

tror de taper langt mer på at de ikke kommer til enighet om en borgeligsammarbeid.

utsangn fra høyere i klassen

"vi vil ha en borgelig regjering med alle de 4 på borgelig side. her får de som vil være med"

tror jeg langt fler syns er litt lattelig

Skrevet

Jeg så ikke det intervuet.. Men det er jo faktisk en del som ifølge dem selv har veldig gode grunner til å voldta jenter..

Du har de psykisk syke som blir befalt av stemmene i hodet til å voldta, du har innvandrere som voldtar fordi jenta ba om det for hun gikk utfordrende kledd enten i miniskjørt eller noe annet som var for sexy.. Eller du har de som voldtar ei spesiell jente fordi hun ba om det ved å være frekk i kjeften eller at hun skilte seg ut fra andre jenter... Eller den vanligste grunnen: En bekjent eller ekskjæreste/ kjæreste som ikke fikk sex.

Så jo, det går faktisk an... Så sprøtt det enn høres ut.

Skrevet

Så hvis menn har en god nok grunn for å voldta, så er det OK?????????

Da får overgriper strafferabatt; sånn hvis hun er lettkledd, flørtete eller opptrer provoserende.

Ja heia FrP hvis man skal ta det de sier på alvor...(og det må man jo)

Skrevet

Uff da. Ikke den første uheldige kommentaren hun kommer med, for å si det sånn.

Skrevet

Til informasjon så er FrP ett av to partier som er imot strafferabatt.

Dessuten var spm til HI om det fantes grunner til voldtekt.. I følge overgriperne så gjør det det. I følge oss oppegående er ingen grunn god nok. Men ja, det finnes "grunner" til voldtekt.. Bare spør dem som går fri etter å ha forklart seg...

Skrevet

Det må vel bety at de voldtar jener som har klær på seg. For jenter uten vinterdress ber nesten om å bli voldtatt, ergo voldtatt med grunn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...