Gå til innhold

Snakker om å være glemsk... ARGHH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt med meg hjem klærne i barnehagesekken to dager på rad for å merke de. Kommet på det ved leggetid både i går og idag. Argghh, nå er jeg jo klar for senga, orker ikke begynne med stryking og merking nå. Får bli i morgen, om jeg husker det... :)

Lov å skylde på ammetåken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns iallfall det er lov å skylde på at døgnet ikke har mange nok timer! *ser bort på veslas bukser som skulle vært lagt opp for flere dager siden*

;o)

Skrevet

Og da et det så kjekt med merkelapper som bare skal klistres på, eller merkepenn/tusj.

Skrevet

Ja blir nok tusj for jeg finner ikke merkelappene *rødme* de er plutselig som sunket i jorden her. Skal bestille nye så merker jeg med tusj så lenge hehe men enig i at døgnet ikke ha nok timer ja, men akkurat nå som jeg er hjemme med baby så har jeg noen ledige hull her og der, men da er det så mye annet man skulle gjort :)

Skrevet

Jeg har stempel som står ved stelleplassen, vips er alle klær som ikke er merket merket på 2 sekunder under påkledning ;)

holder lengre enn jeg forventet også, merket en del klær evd bhgstart i fjor som enda ikke må stemples på nytt :)

Skrevet

Oh, stempel! *vilha* Hvor finner jeg det? Link?

Skrevet

Det er akkurat derfor jeg bare merker med tusj i nakken elle på vaskelappen.

Ser ikke helt vitsen med å strykke på lapper når det finnes en enklere måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...