zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 21 dager igjen til termin.... spennende!! Men ingen tegn til fødsel enda..
det er berre mordi Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Grattis:) Bare høygravid i dag jeg..
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 Tusen takk Syns ikke det er mange dagene siden jeg hadde 40 dager igjen...Nå er det 20......
Emma27 Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 ho ho, vi har termin damme dato så da blei vi fødeklare likt. Blir spennende å se hvem av oss som får først =) Skal følge med på deg jeg.. hi hi!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2009 Så moro Jeg skrev på den tråden der vi gjetter på fødedato til den over oss." stk som gjetta samtidig på meg...altså den 24...Blir spennende å se om de har rett )) Vet du hva du får forresten? Selv får vi en gutt )))) Theodor <3
Emma27 Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Ja, det er kjempe spennende dette her. Vi får ei prinsesse som skal hete Tuva eller Lotte. Theodor er nydelig navn. Vi snakket faktisk selv om det navnet før vi visste kjønnet:) Har dere barn fra før eller er det første? Her er det førstemann.. eller jente dah.. he he! Jeg hadde egentlig menstermin den 23.sept, så jeg er spent på om hun kommer rundt den tiden eller om vi må vente til oktober!
Emma27 Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Er det mulig å være så dum og spørre om du har barn fra før av når nicket ditt sier at du snart er tobarnsmor???!! huff, får skylde på lite søvn i det siste.. he he
ormeynglet Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Grattis! Jeg har 19 dager igjen i dag, så vi ligger ganske så likt. Skal ikke du også føde på St.Olavs? Blir spennende å se om vi havner der samtidig da. Kan jo presse synkronisert liksom..hehe. Se hvem som gauler høyest.
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2009 Jepp,jeg skal føde på St.Olav`s...Gleder meg veldig!! Begynner å bli veldig utålmodig jeg nå... Vil se hvordan han ser ut ) Hadde vært gøy og møtt noen fra BIM på st.Olavs eller på pasienthotellet... )) Og ammetåka har meldt seg til meg også Emma... Har en sønn fra før på 4,5 år. Hadde jeg fått jente skulle hun hett nettopp Emma ))
vekten30 Skrevet 10. september 2009 #10 Skrevet 10. september 2009 Gratulere:D Jeg kommer etter deg nå på lørdag:) Hihi:) Spennende dette:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå