Gå til innhold

- Og der var vel ammingen over... Litt trist igrunnen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har ikke villet ha pupp på dagtid siden hun var 5 mnd- så da har hun fått til kvelds og til morgen i de siste mnd. Hun er 10 mnd nå. I dag ville hun ikke ha det eneste måltidet som er igjen( morgenpuppen). Prøvde igjen og igjen, men hun ville overhodet ikke ha pupp. Så da er det nok over. Kjenner meg litt trist for det. Var jo koselig å amme. Men glad for at det gikk i 10 mnd da. Har vel ikke vært de store mengdene melk i puppene i det siste heller, så kanskje derfor hun ikke er så interessert. Andre som opplever det samme i denne alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er trist nå de små ikke vil die lengre, men på den annen side slipper du å avvenne med de sorgene og gråten dette kan frembringe hos barnet.

Nattpuppen er det siste barna mine har gitt avkall på, men da i 8 mnd alder. Jenta vår diet ikke og fikk bare flaske.

Syns du/dere har vært flinke lenge nå jeg!

Skrevet

Hmmm... I dag ville hun die igjen! Forstår ikke hva som gjorde at interessen var borte i går morges. (kanskje bamsene på hyllen lokket mer enn pupp?) Men i dag var pupp mer verdt enn bamser- Hurra!!! :) (Mor fikk stjelt seg litt kos!) Så får vi se hva fremtiden bringer av amming/ikke-amming.

Skrevet

Jenta mi (7 md) gikk fra total flaskenekt til å slutte med amming på en uke. Det var overgang det! Plutselig løsna det med flasken, og den er bare sååå stas nå. Ammet 4 ganger om dagen da hun plutselig slutta.

Ganske vemodig, men det er også litt deilig. For hun er veldig konsentrert og rolig med flaske, og var veldig urolig ved puppen. Bare morgenpuppen som ble inntatt utan å vri og vende på seg for å se om det skjedde noe et annet sted i rommet.

Kjenner på meg at jeg godt kan finne på å bli litt trist over at den tiden er over. Men jeg klarer la være. For det finnes nok av problemer i verden. Og at jenta mi plutselig digger flaske er virkelig ikke et av dem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...