MissAntrop Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Hun har hatt feber i to dager og nå vært feberfri i to. Ok form på dagen, men er blitt veldig urolig på natta. Hun gråter og sikler mye og sier hun har "au au" og det virker som hun peker i munnen. Men, jeg mener hun har fått to års jeksler, så hva annet kan dette da være? Hun er forreste 2 år og 5 mnd.
snuffe Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Halsvondt? I så fall kan man ofte se det med en lommelykt og en litt samarbeidsvillig unge... rød bakerst i halsen, hovne mandler og evt hvite prikker.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 har hun fått alle 4 2-års jekslene (altså at hun har 10 tenner oppe og 10 nede) Kan hun ha blemmer eller noe sånt i munnen? Hadde det vært min unge hadde jeg gitt henne en paracet og evt tatt kontakt med legen i morgen for å høre hva det kan være, ikke nødvendigvis bestille time, men for å få litt råd. Eventuelt helsesøster..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Hei pus...Usj, ikke kos når lillemorene våre er syke.... Jeg melder meg på med hun over her. Kan godt være en halsinfeksjon,spesielt siden det begynte med feber.... Jeg pleier å gi Isa en mikstur av 30% eplejuice, 70% varmt/lunkent vann samt en god tskje med honning rørt ut i det ( Min versjon av varm melk med honning,- siden melk er slimdannende og kan gjøre vondt verre)...Denne drikken pleier å lindre godt i halsen uten å slime den til. Kanskje prøve noe slikt og se om hun sover bedre etterpå? Hvis ikke så gå til en lege, la dem ta en titt. Heller en gang for ofte enn en gang for skjeldent Goood bedring til nurket ditt,vennen... *Klappe på*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå