Gå til innhold

utroskap

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe dere noengang har vært? enten mot nåværende eller tidligere kjæreste/samboer/ektefelle?

Enn i ungdomstiden da et forhold kanskje ikke er like seriøst som når man blir litt eldre?

Og ser dere det på denne måten, en gang utro, alltid utro?

Hva med kjæresten din? vet du om h*n noenganger har vært utro? mot deg eller tidligere kjæreste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært utro i det forholdet jeg er i nå, kan vel egentlig ikke si at jeg har vært utro i forige forhold heller, men da så jeg på det annerledes, jeg klinte med en kar på byen mens jeg hadde kjæreste.

I ungdomstiden har jeg vært utro, men jeg så ikke på forholdet jeg var i da som særlig seriøst uten at det er en unnskyldning.

Jeg tror at er du en gang utro, er det lettere å være det igjen, men ikke nødvendigvis at man ikke klarer å bryte det.

Jeg tror ikke samboern min har vært utro mot meg noengang, vet egentlig ikke om tidligere forhold heller.

Skrevet

Utroskap er uaktuelt for meg, og jeg er HELT overbevist om at ektefellen mener det samme. FØR forlovelsestiden startet er det ikke noe som het "utroskap", siden ingen da hadde lovet noe troskap. Og noe seksualliv var det jo da ikke snakk om hos noen av oss.

Vondt å svare skråsikkert på det man aldri har prøvd, men tror nok jeg ville se på det som "en gang utro, alltid utro". Her går det nemlig bare ETT tog!

Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at mannen min ikke har vært utro, iallfall ikke hvis utroskap er samleie/sex.

Jeg tror ikke man kan være gift/samboer med en person i flere tiår uten å kjenne varme følelser og tiltrekking mot andre mennesker. Hele poenget er hva man gjør med det. Hvis man sliter i forholdet eller kjeder seg kan man lett la seg lokke mot et annet menneske, ikke nødvendigvis til sex, men flørting og ting man ikke ville like at partneren gjorde med andre. Da tror jeg det er viktig å vite hva man vil og holde fast ved det framfor å la seg lokke av andre.

Utroskap er for meg å gjøre ting som bare tilhører parforholdet. Hvis jeg ikke kan oppføre meg slik foran mannen min kan jeg heller ikke oppføre meg slik sammen med andre.

En gang utro alltid utro.. det er ofte sant, men trenger ikke være sant i alle tilfeller. Jeg ville ikke blitt sammen med en som var kjent for å være en flørt og som jeg visste hadde vært utro mot sine tidligere kjærester, iallfall.

Skrevet

Jeg har vært utro mot en som jeg var sammen med. Jeg var 19 år, og stormende forelsket i en jeg aldri ville kunne få (tilbake)

Og vi hadde sex mens jeg var med en annen. Klarte ikke å si nei. Det var vel lite jeg ikke hadde gjort for han.

Nå ville jeg ikke hatt han om vi var single begge, eller om noen hadde kastet han etter meg!

Var ikke utro i ungdomstiden, med mindre jeg fremdeles var ungdom som 19 åring da =)

Jeg tror ikke det er en gang utro, alltid utro.

Men synes, før da, det var veldig vanskelig å tenke på at bf hadde hatt sex med ei annen når han var med x-en. Altså hun før meg. Selv om han unnskyldte det med at de ikke hadde det så godt lenger. For det er nok lettere å gjøre det igjen om man først har gjort det. Da har man ikke sterke holdninger mot det i alle fall!

Nå er jeg jo singel, og prater med flere selv om jeg ikke har bundet meg eller er i forhold, men føler det er ekkelt, og jeg føler meg litt skitten, også mot bf, siden vi har diskutert (han har spurt) hva som skal til for at det skal bli oss igjen.

Skrevet

Jeg har aldri vært utro. Tror (håper) heller ikke mannen min har vært det. Vi er så mye tid sammen, at han ikke har mulighet til det heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...