Gå til innhold

kan di se rett på ul viss eg ble gravid under mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sies på ul at jeg er 24 uker på vei...det er nesten rett med mensterminen min....at baby da er 22 uker. men eg hadde sex den dagen jeg fikk mensen...men mensen forsvant dagen etter, og har egentlig ingen fast mens noen gang..... men viss eg ble befruket på mensdagen, ville baby vært 24 uker da, og jeg 26 uker på vei? ville det vist på ul?

ble llitt rotette dette, men vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de regner jo ut størrelsen på ul, og kommer med en ca dato for termin utifra hvor stor babyen din er i forhold til gjennomsnittet. kan ikke bli mer nøyaktig enn det. de bommer på dager, sjeldent (kan jeg påstå aldri?) uker.

Skrevet

de regner jo ut størrelsen på ul, og kommer med en ca dato for termin utifra hvor stor babyen din er i forhold til gjennomsnittet. kan ikke bli mer nøyaktig enn det. de bommer på dager, sjeldent (kan jeg påstå aldri?) uker.

Skrevet

De regner ikke ut når du ble befruktet, men omtrentlig hvor lenge du har igjen nasert på størrelsen på barnet, målt blant annet i lengde på lårbein, hodeomkrets etc, så faktisk forteller en UL deg ingenting om når du ble befruktet.

Skrevet

organstørrelse og utvikling er også noe de regner ut fra når de skal beregne hvor langt på vei fosteret er kommet i utviklingen, de går ikke ut fra siste mens i det hele tatt.

Skrevet

takk for svar=)

så jeg kan faktisk ha blitt gravid da jeg hadde mensen? eneste jeg vet er at i magen er ei veldig stor og veeeldig aktiv jente... kan stor ha noe å si? kjente spark veldig tildig og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...