Vona Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Åh, det er en fyr jeg bare må få ut av systemet, noen som har tips til ordentlig "sinnamusikk" jeg kan høre på?? I need it so much. :-( På forhånd takk! )
Matildesnusk + lille ups Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 I hate you som much right now - Kelis You oughta know - alanis morrisette Killing in the name - Rage against the machine
Vona Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 Takk! Fantastisk bra! Skal laste ned på på iPoden. Nå går "I hate you so much right now" for full guffe her, og jeg føler meg bedre allerede! Morrisette har jeg, men ikke Rage a.t.m. Så tusen takk! Da skal jeg overleve morgendagen også. Kom gjerne med flere tips om noen har!!!
cherry coke Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 The gentle art of making enemies- faith no more=) Mein herz brent- rammstein
Monajenten Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Når jeg er sint og hissig, hører jeg på I like you so much better when you´re naked av Ida Maria, selv om teksten ikke passer. Men selve sangen funker VELDIG bra til å få ut aggresjon;-)
Pysa Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Kanskje mer ironisk enn sinna, men take a bow med rihanna og irreplaceable med beyonce er sånn møkkamannmusikk
Hyacinth Bucket Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 Sånn "hard" sinnamusikk, eller bare musikk generellt som gjør at man føler seg bedre når man er sint? Skunk Anansie, Garbage, Cranberries (alltid bra uansett humør)
Tante Blås Squaw Skrevet 10. september 2009 #10 Skrevet 10. september 2009 Hele albumet "When The Pawn" med Fiona Apple. Det er sinna dame med piano og dommedagsstemme, det.
Vona Skrevet 10. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 10. september 2009 Takk til dere også! Herlig med et godt utvalg sinnamusikk som gjør at en føler seg litt bedre etterpå. :-)
Mille** Skrevet 10. september 2009 #12 Skrevet 10. september 2009 Lily Allen har et par gode. Ene heter vel fuck you eller no sånt, den andre handler om en fyr som suger i senga, haha...Its not fair heter den.
Vona Skrevet 10. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 10. september 2009 Ja, de er gode. Har faktisk de sangene, hun er stilig hun frk. Allen. :-)
Gjest Skrevet 10. september 2009 #14 Skrevet 10. september 2009 Jeg er begeistra for visesang, så når jeg er sint holder det å dra til med Green Day eller Offspring. De har mange bra "sinnasanger".
Holly❄️ Skrevet 10. september 2009 #15 Skrevet 10. september 2009 Den beste sinnasangen for meg for tiden er PussycatDolls sin nyeste.. Hush, hush (tror jeg den heter...) helt rolig i begynnelsen, så får den jammen fart på seg DEILIG!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå