Gå til innhold

Glemte bursdagen til svigermor!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og er kjempelei meg. Kom nettopp på at vi har glemt bursdagen til svigermor for 2 dager siden :( Det er jo helt utilgivelig! Og så ulikt meg! Jeg husker alltid bursdager. Men nå er hodet mitt så fullt av ulike ting at jeg har vært helt navlebeskuende :(

 

Og det er ingenting annet å gjøre enn å beklage og gratulere nå. Snufs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte sønnen hennes det også?

Skrevet

Ja, men han er alltid dårlig på bursdager. Så det er gjerne jeg som holder styr på sånt :(

Skrevet

Kjipt, men hun tilgir sikkert.

Mannen din har ikke noen god unnskyldning for å ha glemt sin egen mors bursdag, han er sønnen og da skal man huske det. Men han har overlatt det til deg i alle år, så det er vel en selvfølge for ham at du husker det.

Be han skrive en liste med de bursdagene han bør huske, det kan hjelpe.

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Det går helt sikkert fint, jeg blir ikke lei meg om folk glemmer bursdagen min. Og svigermoren din har nok hatt veldig mange bursdager så det går nok helt sikkert bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...