Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Sitter her og er kjempelei meg. Kom nettopp på at vi har glemt bursdagen til svigermor for 2 dager siden Det er jo helt utilgivelig! Og så ulikt meg! Jeg husker alltid bursdager. Men nå er hodet mitt så fullt av ulike ting at jeg har vært helt navlebeskuende Og det er ingenting annet å gjøre enn å beklage og gratulere nå. Snufs.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Ja, men han er alltid dårlig på bursdager. Så det er gjerne jeg som holder styr på sånt
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Kjipt, men hun tilgir sikkert. Mannen din har ikke noen god unnskyldning for å ha glemt sin egen mors bursdag, han er sønnen og da skal man huske det. Men han har overlatt det til deg i alle år, så det er vel en selvfølge for ham at du husker det. Be han skrive en liste med de bursdagene han bør huske, det kan hjelpe.
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Det går helt sikkert fint, jeg blir ikke lei meg om folk glemmer bursdagen min. Og svigermoren din har nok hatt veldig mange bursdager så det går nok helt sikkert bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå