Mammaioktober Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Jeg våkna midt på natta og skulle på do (som vanlig). Da var t-skjorta mi helt våt!! På begge sidene! (Altså der puppene er) hehe Tilogmed lakenet i senga var vått av råmelk. Hva skjer? Jeg er i uke 35 bare! Dette synes jeg var sprøtt.
Stephanie_ Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 jeg har lekket råmelk i flere måneder, måtte bruke ammeinnlegg med en gang. har våknet av våte klær og bløtt laken i ukesvis selvom jeg har hatt ammeinnlegg inni sportsbh om natten, så det er nok normalt... er bare ikke alle som lekker like mye før fødsel. irriterende er det uansett blitt for meg da... jeg er i uke 35 også:-) (med førstemann begynte jeg å lekke råmelk fra 6.måned)
Mammaioktober Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 Det er helt sært altså! :cD Er det muulig, det renner jo "melk" jo! Hehe. Jeg skvatt skikkelig i natt. Heeelt våt på t-skjorta. Lakenet er helt stivt.
Gjest Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Jeg også lekker en del... Så du er ikke alene om det, selv om det virker som at det kommer mer fra deg enn fra meg.. Enn så lenge i alle fall..
ij30 Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 jeg er 36 + 4, merker knapt at det er noe melk der inne. pippler et par smaa draaper hvis jeg klemmer brystvorten. Vil det si at jeg kommer til a ha lite melk?
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 ij30 her er det likedan..kommer en dråpe om jeg klemmer og sånn har det vært siden uke 17. Tror ikke det har noe å si om vi får lite melk eller ikke... for de fleste begynner produksjonen for fullt etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå