Gå til innhold

Jeg lekker så innmari på natta!! :c/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våkna midt på natta og skulle på do (som vanlig). Da var t-skjorta mi helt våt!! På begge sidene! (Altså der puppene er) hehe :)

Tilogmed lakenet i senga var vått av råmelk.

Hva skjer?

Jeg er i uke 35 bare! Dette synes jeg var sprøtt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har lekket råmelk i flere måneder, måtte bruke ammeinnlegg med en gang. har våknet av våte klær og bløtt laken i ukesvis selvom jeg har hatt ammeinnlegg inni sportsbh om natten, så det er nok normalt... er bare ikke alle som lekker like mye før fødsel. irriterende er det uansett blitt for meg da...

jeg er i uke 35 også:-)

(med førstemann begynte jeg å lekke råmelk fra 6.måned)

Skrevet

Det er helt sært altså! :cD Er det muulig, det renner jo "melk" jo! Hehe. Jeg skvatt skikkelig i natt. Heeelt våt på t-skjorta. Lakenet er helt stivt.

Skrevet

Jeg også lekker en del... Så du er ikke alene om det, selv om det virker som at det kommer mer fra deg enn fra meg.. Enn så lenge i alle fall..

Skrevet

jeg er 36 + 4, merker knapt at det er noe melk der inne. pippler et par smaa draaper hvis jeg klemmer brystvorten. Vil det si at jeg kommer til a ha lite melk?

Skrevet

ij30 her er det likedan..kommer en dråpe om jeg klemmer og sånn har det vært siden uke 17. Tror ikke det har noe å si om vi får lite melk eller ikke... for de fleste begynner produksjonen for fullt etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...