Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 beklager skrivefeil, noe galt med tastaturet
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 He, he. Leste bra og rimelig dop i Bergen Sorry. Kan ikke hjelpe uansett!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Vet ikke om det er dropin eller billig sådan..Men fikk en mld på tlf fra en bekjent hin dagen.. Jeg har aldri vært der, heller ingen kjennskap til frisøren, men sender reklamen videre. Har du og dine venner lyst på et nytt image og bli ny. Ta kontakt eller få deg en time til en flott og behagelig frisør, X-tend i gågaten. Billige og gode priser på alt fra klipp til hair-extention.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 X-tend i gågaten! Kjemefornøyd med resultat, og ikke minst prisen.
~Simelisa & Marina~ Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Heisann. Nå er det virkelig lenge siden jeg har vært her inne på disse sidene... Men ja X-Tend frisør er en super frisør og du får veldig god service og det er trivelige folk som jobber der. De er rimelig på Extention, tror jeg betalte bare 5000,- for full extention. Var der her om dagen og klippet, farget og stripet håret. Kjempefornøyd med resultatet, så jeg har funnet min faste frisørsalong i allefall. Å jeg drar da ens ærend inn til byen fra Askøy for å få ordnet håret mitt...! ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!!!!!!!!!!!!!!!!! Klem
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Hva koster det og bare klippe seg på X-Tend da?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 For en klipp, vask, føn og strekking av hår, koster det 400,- men vet de har mye tilbud på forskjellige tjenester...Ta kontakt på tlf. 55563300 =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå