Gå til innhold

Jeg har vondt i øret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er liksom vondt inni øret, bakover langs nakken og ned i halsen. Vondt å svelge, spise, drikke, ta ytterst i øret, og til og med vondt å snu hodet til ene siden. Kjennes ut som dotter, bare mye verre.

WHY?

Er også "tett i halsen". Det vil si, jeg er ikke tett i nesen, og har ingenting å hverken snyte opp eller hoste opp (æsj, sorry), det bare er noe som sperrer på en måte.

Jeg har også litt vondt i hodet, men tror det er pga. øret. Men jeg har ikke feber. Noen som aner hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være ørebetennelse.

Jeg får vondt i øret, vondt å ta på øret - altså disse symptomene du har nå.

Ikke sikkert, men blir du ikke bedre er dte verdt å gå tili legen.

Jeg må alltid gå til legen for å få antibiotika og øredråper, men det er fordi jeg har kroniske ørebetennelser. Har ørebetennelser mellom 2-6ganger i året.. =(

Lykke til og god bedring. =)

Skrevet

Jeg holder også en knapp på ørebetennelse :-S

Kom deg til legen i morgen og goood bedring! :o)

Skrevet

Åh herregud, stakkars deg da:-(

Håper det ikke er det, men muligheten er der vel. Har et par andre ting jeg skulle ha snakket med legen min om også, så det er vel kanskje på tide å ta seg en tur:-)

Skrevet

Jeg er vant til det jeg :o)

Be gjerne legen om å ta en dyrkningsprøve, slik at h*n finner ut hvilken betennelse du har og hvilke medisiner som er best. Især ifh til øredråper, om du får det.

Jeg ber alltid om det, er så lett å få den mest vanlige antibiotikaen og øredråpene også virker det ikke. Det er no herk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...