Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Noen som har hatt innvendige hemoroider? Med blødning? Hvordan forløp det da? Det drypper friskt blod i doen når jeg er der... Men er ingen smerter...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Jeg har innvendig hermoride som kommer noen ganger i løpet av året. Veldig smertefullt og blør masse.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Trenger vel ikke være smertefullt? Kan de blø så masse da? Er jo ikke SÅ store...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå