Gå til innhold

Da er vi hjemme fra en herlig Nice-tur:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyturen ned gikk helt OK...hadde noen anfall, men klarte meg bra syntes jeg selv, hehe;) (skrev i et tidligere innlegg at jeg hadde flyskrekk)

Ellers har vi kost oss masse, og vært både i Nice og Monaco:) Monaco var helt fantastisk syntes jeg, og kunne tenkt meg og være der mer enn den kvelden vi var der:) Nice var også flott altså....;) Vi hadde leilighet en plass utenfor Nice som heter Antibes. Veldig koselig by, mange smågater med koselige butikker:)

Oooog...da vi satt på restaurant på søndagen gikk han plutselig (og heeeelt uventet!!!) ned på kne og fridde. Så vi kom hjem nyforlovet. Så det gjorde vel ikke akkurat turen verre, hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så koselig! Gratulerer!! Det skjønner jeg at satte en ekstra spiss på turen som allerede var fin!

Skrevet

Så bra at turen var fin!! =)

Fikk frysninger når jeg leste at han fridde =D

Gratulerer så masse med forlovelsen!!!!!! =)

Jeg har også vært i Monaco og det er en fin plass, men dyrt!

Handlet du masse fint eller var det bare kjærestetur med masse kosing og sladde greier hehe =)

Bra at du taklet flyturen! Hater å fly selv!! =(

Skrevet

Oi så korselig :) Så bra dere hadde en fin tur :)

Skrevet

Ble ikke så mye handling...og var egentlig forberedt på at det ikke ble så mye shopping. Det får jeg ta med venninner, hehe;)

Men han kjøpte noen gensrer, og så ble det noen t-skjorter til ungene. Ellers ble det mer bare å gå rundt og kikke og slappe av. Trenger det også av og til;)

Skrevet

Du. ærlig talt altså. Jeg satt her og venta på deg. Passet var på plass, kofferten var pakket og arbeidshanskene og vedposen sto klart til deg her....

*skuffet*

Oki, skulle lest innlegget ditt litt bedre før jeg svarte over her: Gratulerer med forlovelsen og så bra at flyturen gikk fint og at dere nøt turen:D:D:D

Klem

Skrevet

hehe:)

Men du merket vel at jeg sendte over litt energi til deg, eller??? ;)

Skrevet

Så koselig å høre at han fridde da, også helt uventet. Blir helt rørt jeg!! Og så ned på kne også da..:))

Godt å høre at flyturen også gikk bra. Må si at Monaco frister. Er så mange som skryter så av den plassen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...