*gruffalo* Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Flyturen ned gikk helt OK...hadde noen anfall, men klarte meg bra syntes jeg selv, hehe;) (skrev i et tidligere innlegg at jeg hadde flyskrekk) Ellers har vi kost oss masse, og vært både i Nice og Monaco:) Monaco var helt fantastisk syntes jeg, og kunne tenkt meg og være der mer enn den kvelden vi var der:) Nice var også flott altså.... Vi hadde leilighet en plass utenfor Nice som heter Antibes. Veldig koselig by, mange smågater med koselige butikker:) Oooog...da vi satt på restaurant på søndagen gikk han plutselig (og heeeelt uventet!!!) ned på kne og fridde. Så vi kom hjem nyforlovet. Så det gjorde vel ikke akkurat turen verre, hehe:)
blond Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Oi, så koselig! Gratulerer!! Det skjønner jeg at satte en ekstra spiss på turen som allerede var fin!
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Så bra at turen var fin!! =) Fikk frysninger når jeg leste at han fridde =D Gratulerer så masse med forlovelsen!!!!!! =) Jeg har også vært i Monaco og det er en fin plass, men dyrt! Handlet du masse fint eller var det bare kjærestetur med masse kosing og sladde greier hehe =) Bra at du taklet flyturen! Hater å fly selv!! =(
Lene~mor til tre Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Oi så korselig Så bra dere hadde en fin tur
*gruffalo* Skrevet 10. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2009 Ble ikke så mye handling...og var egentlig forberedt på at det ikke ble så mye shopping. Det får jeg ta med venninner, hehe;) Men han kjøpte noen gensrer, og så ble det noen t-skjorter til ungene. Ellers ble det mer bare å gå rundt og kikke og slappe av. Trenger det også av og til;)
Gjest Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Du. ærlig talt altså. Jeg satt her og venta på deg. Passet var på plass, kofferten var pakket og arbeidshanskene og vedposen sto klart til deg her.... *skuffet* Oki, skulle lest innlegget ditt litt bedre før jeg svarte over her: Gratulerer med forlovelsen og så bra at flyturen gikk fint og at dere nøt turen:D:D:D Klem
*gruffalo* Skrevet 13. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2009 hehe:) Men du merket vel at jeg sendte over litt energi til deg, eller???
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Så koselig å høre at han fridde da, også helt uventet. Blir helt rørt jeg!! Og så ned på kne også da..) Godt å høre at flyturen også gikk bra. Må si at Monaco frister. Er så mange som skryter så av den plassen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå