Gå til innhold

Hvordan er formen til desemberjentene nå?


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Noen har allerede vandret over i 3. tri, mens noen av oss fortsatt henger igjen i 2.tri;) Hvordan er formen deres nå?

 

Selv begynner jeg å slite med bekkenet, men prøver å holde meg i aktivitet og har vel egentlig ikke så mye valg heller med en 2-åring i hus;) Merker ellers at det er stor forskjell på å være gravid 1. og 2. gang. Litt mer utfordring å ha et barn allerede og blir fortere sliten. Vekten har rast på i løpet av 2. tri, som den gjorde sist graviditet også, så kjenner at jeg gleder meg veldig, veldig til babygutten vår er på utsiden av magen:) Jula kan godt komme fryktelig fort i år;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i grei form helt til den siste uka, på tross av at jeg har en kronisk sykdom som setter begrensninger i hverdagen. Men den siste uka har jeg kjent meg ekstra trøtt og sliten, hatt vondt i hodet og også vært litt småkvalm de siste dagene. Håper virkelig bare dette er forbigående, hvis ikke så kan det bli slitsomt fremover:) Har 2 barn fra før som også krever sitt av mammaen sin. Jeg satser på at formen blir bedre bare jeg får hvilt meg litt. Har vært litt mye på meg den siste tiden siden mannen min er politiker og opptatt med valgkamp fra morgen til kveld.

 

Ellers så har ikke vekten økt så mye her enda. Hadde lagt på meg mere i de to forrige svangerskapene i tilsvarende uke, enn jeg har gjort denne gangen. Gleder meg veldig til jul, og å få treffe det nye lille mennesket. Det blir spennende å se om det blir gutt eller jente denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger fortsatt litt igjen i 2 tri, men nærmer meg snart 3. tri:) Selv har jeg hvert veldig uheldig og sletti veldig med kvalme og det som følger med frem til nå, men nå virker det som det har stoppet. I stede for har bekkenløsningen kommet for fult. Men jeg merker at jeg gleder meg mer og mer til lille gutten kommer i Desember:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i super form frem til denne uken. Akkurat nå er jeg kjempesliten og trøtt hele tiden. Men lurer på om jeg brygger på noe, så kan kanskje ikke skylde på graviditeten!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært noen prosent sykmeldt lenge. Først kvalm, så lite jern/veldig sliten og nå bekkenløsning.

 

Men fungerer fint hvis jeg bare tar det litt roligere i hverdagen enn tidligere. Så klager overhodet ikke. :)

 

Har valgt selv å bli gravid, og vet at "plagene" skyldes at et lite under er på vei, så da holder man fint ut det meste tror jeg. :) Hver gang det kommer et spark eller dytt så glemmer jeg alt ubehag og bare nyter følelsen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har følt meg i fin form stort sett hele svangerskapet til nå jeg : ) Men så ble jeg så plaget med kynnere for 2-3 uker siden og er det enda. Ble innlagt et døgn på opservasjon for noen dager siden, men de fikk stoppet de, var vel på tur til å gå over til rier elns, skjønte ikke helt alt av det de sa :P Håper dette gir seg snart, er svert ubehageli. Ellers så føler jeg at jeg er ganske slapp, orker lite for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det veldig fint og har ikke så mye plage.. Var kvalm frem til uke 12 ellers går det svangerskapet veldig greit=) håper resten av svangerskapet også gjør det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...