Gå til innhold

Hva er så spesielt med Linni??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre. Det har jo vært uendelig mange innlegg i de siste dagene om henne og hennes barn.

Jeg for min del skjønner ikke helt hva som er så spesielt med denne dama her. Hu er sikkert grei for dem som kjenner henne, men for oss andre er det vel egentlig en sminket barbie av en glamour modell som skal ha/har fått barn?? Jeg bare spør??

Ja jeg vet at jeg bare kan hoppe over innleggene som begynner med Linni..... men nå er det så mange at jeg må spørre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er jo kjent, hva hun er kjent for er ikke så nøye, men mange synses det er spennende med kjendiserts privatliv, sånn er det bare meg inkludert)!

Hun er også kanskje den siste man ser for seg som mor, derfor blir det ekstra intessent.

Har lest endel på bloggen hennes og selv om hun har raaaaar stemme og et spesiellt forkus på utseende sitt, så virker hun som både en morsom og omsorgsfull person!

Skrevet

Beklager alle skrivefeila, har et tastatur som er klar for dynga!

Skrevet

Jeg for min del lurer på hvem denne Linnie er jeg. Har jo skjønt fra innlegg her at det er en glamourmodell, men hvem søren bryr seg om livet hennes da? Ikke jeg ihvertfall, har andre ting å bry meg om enn hva såkallte "kjendiser" foretar seg. Interesserer meg midt i...

Skrevet

MEN HVORFOR gidder folk og lage ENDA flere innlegg om henne da? Det lurer jeg på..

Skrevet

....og hvorfor går de inn på innleggene der det står linni i overskriften hvis det bryr de midt oppi....?

Skrevet

Fordi hun er en b eller c kjendis, som fikk en sønn i dag, hun er veldig offentlig i media med bloggen sin og har mange fans. Og derfor syns hun det var passende å lyve til alle sine fans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...