olebrum78 Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Ikke jeg! Hva skal dere stemme og hvorfor?
ipeggy Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Jeg stemmer Venstre, fordi det er det partiet jeg har mest til felles med. Jeg har kanskje brukt mer tid enn gjennomsnittet på å sette meg inn i verdigrunnlaget til de ulike partiene, men jeg liker å basere stemmen min på mer enn valgparoler.
Gjest Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Jeg har gjort som ipeggy og dessuten forhåndstemt så jeg er sikker på at jeg ikke blir forhindret fra å stemme :-)
Eva_81 Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Stemmer SV som jeg alltid har gjort. Blant annet pga miljø, rettferdighet, felleskap og bedre skole! Håper på et sterkt SV i en rødgrønn regjering, og at Rødt kommer inn på tinget.Gjerne både Dahle og Folkvord. Godt valg!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Har allerede stemt, sier ikke mer enn at det definitivt IKKE ble SV
Gruffalo:-) Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Jeg stemmer høyre:-) Ikke så veldig begeistret for Erna, men har tro på mye av det partiet står for, dessuten er det det beste for oss som familie. Mye bra i deres program!
Gjest Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Jeg skal stemme frp.... Fordi jeg er for privatisering, mer konkuranse= bedre tilbud Veiene i Norge er allt for dårlige, eldreomsorgen kommer til å endre seg håper jeg, skolene blir bedre, de innsatte blir behandlet som det også og ofrene bedre.... Fengsel er fengsel, ikke noe luksushotel..... Innvandringen kommer til å bli bedre, kommer til lå få inn folk som har noe å bidra med, gjør de noe kriminellt kommer det ikke til å lønne seg å gjør det.... Har desverre ikke satt meg så mye inn i politikken, men det jeg har hørt og lest gjør at jeg vil gi de en sjanse til å vise hva de er god for iallefall :-))
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Regner med jeg går for Rødt, ettersom det ser ut som om de er over sperregrensa.
Dotten Skrevet 9. september 2009 #9 Skrevet 9. september 2009 Har forhåndsstemt jeg. Ingen vei tilbake nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå