Gå til innhold

Bestemt dere for hva dere skal stemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke jeg! :(

Hva skal dere stemme og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer Venstre, fordi det er det partiet jeg har mest til felles med. Jeg har kanskje brukt mer tid enn gjennomsnittet på å sette meg inn i verdigrunnlaget til de ulike partiene, men jeg liker å basere stemmen min på mer enn valgparoler.

Skrevet

Jeg har gjort som ipeggy og dessuten forhåndstemt så jeg er sikker på at jeg ikke blir forhindret fra å stemme :-)

Skrevet

Stemmer SV som jeg alltid har gjort. Blant annet pga miljø, rettferdighet, felleskap og bedre skole!

Håper på et sterkt SV i en rødgrønn regjering, og at Rødt kommer inn på tinget.Gjerne både Dahle og Folkvord.:)

Godt valg!

Skrevet

Har allerede stemt, sier ikke mer enn at det definitivt IKKE ble SV :)

Skrevet

Jeg stemmer høyre:-)

Ikke så veldig begeistret for Erna, men har tro på mye av det partiet står for, dessuten er det det beste for oss som familie.

Mye bra i deres program!

Skrevet

Jeg skal stemme frp....

Fordi jeg er for privatisering, mer konkuranse= bedre tilbud

Veiene i Norge er allt for dårlige, eldreomsorgen kommer til å endre seg håper jeg, skolene blir bedre, de innsatte blir behandlet som det også og ofrene bedre.... Fengsel er fengsel, ikke noe luksushotel..... Innvandringen kommer til å bli bedre, kommer til lå få inn folk som har noe å bidra med, gjør de noe kriminellt kommer det ikke til å lønne seg å gjør det....

Har desverre ikke satt meg så mye inn i politikken, men det jeg har hørt og lest gjør at jeg vil gi de en sjanse til å vise hva de er god for iallefall :-))

Skrevet

Regner med jeg går for Rødt, ettersom det ser ut som om de er over sperregrensa.

Skrevet

Har forhåndsstemt jeg. Ingen vei tilbake nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...