ApriIbaby Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Jeg får bare grønn rute når jeg prøver!?? Er det noe på pc'n min? eller er det tv2 som har problemer?
Shinyogsmåen Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 virker hos meg. Du har sikkert gjort det, men hvis ikke. Skru datan av og på, og prøv igjen
ApriIbaby Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 Fikk du faktisk sett noe? Her ser alt normalt ut...også når den laster inn (cæsar), men når det begynner hører jeg bare lyden og ruta blir altså helt grønn
Shinyogsmåen Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Ja, har sittet å sett hele episode 109 nå.
Sjokoladebanan Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Hei jeg anbefaler deg å gå inn på hjelpesidene og se der :-) Har hatt problemer med sumoen selv.. ikke akkurat det, men det står noe om tilfellet ditt på hjelpesidene til sumo, om du trykker på hjelp øverst til høyre :-) Fant denne linken, du kan jo prøve å gå inn på den? http://webtvsupport.tv2.no/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=21&nav=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå