Gå til innhold

NESTEN sikker på at det var et spark jeg kjente


vann123

Anbefalte innlegg

Har lurt et par ganger nå på om det var det jeg kjente eller om det var noe annet, men det har vært på riktig sted, og riktig bevegelse, og nå er jeg nesten sikker på at det er det jeg har kjent, tror rusket snudde seg her isted, det kjentes ut som en lynrask romstering og så ble det stille igjen. Gleder meg til å kunne "prate" med rusket senere, jeg dytter på rusket og rusket dytter tilbake :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Driver og lurer på det samme... Det var på samme måte som det ble skrevet i hovedinnlegget. Men, det skjedde så fort og etterpå ble jeg litt usikker.... Er nok ikke lenge før vi er helt sikre....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan huske fra sist svangerskap at jeg ikke var i tvil når jeg kjente første romstering/spark, men har ikke opplevd det ennå....

 

høres så koselig ut for dere som har merket det og gleder meg ekstra mye nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var heller ikke i tvil forrige gang, og heller ikke gangen før det, nå er det mest fordi jeg synes det er litt tidlig at jeg lurer på om jeg innbiller meg ting, men det kjennes likt ut, og det er på rett sted... Har kjent en liten tupp i dag også, er ganske sikker nå på at det er det jeg kjenner... Er 14+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjent spark i nesten en uke nå. Et par spark eller bevegelser iløpet av dagen bare foreløbig.Er 16+1 og førstegangs. Sparkene er ikke sterke ennå, men jeg er helt sikker på at det er babyen og ikke noe annet. babyen min er litt sta da, så det nytter ikke å prøve å fremprovosere et spark eller en bevegelse, den må finne det ut selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og kjent bevegelse der inne, kjente det første gang for noen dager siden var da 14+ 1 dag. Har aldri kjent det så tidlig før, men nå vet jeg jo hva jeg skal kjenne etter også- dette er vårt tredje barn. Vet ikke om jeg kan kalle det spark, men kanskje heller litt forsiktig "her er jeg"-romstering :) Uansett er ikke i tvil nå.... har også kjent litt sommerfugl-aktig bevegelse allerede i uke 13... Helt fantastisk...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er nettopp derfor jeg logger på nå, for å finne noe ang første gang man kjenner noe :)

 

Tror nemlig jeg kjente noe igår, kjentes ut som et par-tre leamus-tak i sakte rekkefølge. Er førstegangs og også overvektig (noe jeg mener å ha lest at skal føre til at man kanskje kan gå litt lenge før man kjenner bevegelser), og var 15+3 igår. Trodde aldri at jeg skulle kjenne så tidlig, så satt overhodet ikke å kjente etter, men dreiv tvert imot med andre ting men stoppet brått opp da jeg kjente dette. Herregud, ble helt salig da det gikk opp for meg hva det kunne være. :D

 

Det er vel kanskje ikke vanlig å kjenne så tidlig, men ikke umulig, eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke umulig! Sikkert babyen du kjente :-)

 

Er selv 15+1 i dag. Har kjent noe bevegelser ca en ukes tid nå, men ikke hver dag, og noen ganger er jeg ikke helt sikker. Men det har vært en gang da jeg var helt sikker, og da var det mye romestering. Gleder meg til det kjennes utenpå, for det blir liksom så mye mer håndfast da. Med de to andre kjente jeg det utenpå fra ca 16 uker. Har litt mer polstring på magen nå, men håper likevel det ikke blir så lenge til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å kjenne noe på fredag forrige uke, er 16 +1 i dag. Kjentes som sommerfugler i magen, eller "sprelling".

 

I dag forstod jeg hva som menes med "bobler som sprekker", slik kjentes det ut i dag.

 

Veldig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...