Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Hun tok ikke luren i går i barnehagen å ikke i dag men i dag fikk hun fra ca 15.00 til 16.00,kansje litt sent eller?Uten luren blir hun helst tussete for ingenting å skriker å griner å er umulig.I dag noen timer etter luren slo hun seg helt vrang å skrek som besatt,ja det varte lenge følte som en evighet å ingen klemmer eller noe hjalp.Hun skrek å slo å klorte meg.Varte ihvertfall mere enn 10 minutter.Glad ingen kom på døren da for da hadde det hørts ut som om hun ble misshandlet så grusomt var den skrikinga å jeg måtte tilslutt putte bomull i ørene.Hun skrek så mye att hun nesten kastet opp å ble så svett att jeg måtte bade henne å da var hun skikkelig våt i håret.Så ble hun rolig da før vi skulle bade å etterpå skulle hun få is å siden hun ikke fikk sitte alene ved boret å spise slo hun seg vrang igjen å skrek å hylte å vred seg å alt,jeg trodde hun skulle gi opp da jeg spiste isen jeg skulle dele med henne men neida så jeg måtte bare la henne få viljen sin denne gangen selv om jeg er enormt streng sånn sett att hun ikke skal få siste ordet. Er det flere som har opplevd dette å er det normalt?
Linchen Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Velkommen til trassalderen:) Dette høres meget kjent ut. Når de situasjonene oppstår er det bare å vente, for oss i alle fall. Han roer seg til slutt, men - ja - det høres ut som om jeg slår livskiten ut av han.
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Vi har kommet til trassalderen vi også.. Gutten vår er 2 år og 2 mnd. Idag ble han så sint siden han ikke fikk juice m/sugerør. (Sånn Solrik/kuli-liksom). Jeg sa han kunne få vanlig juice eller melk til frokosten.. Så vi hadde en stri kamp før barnehagen idag. Skulle jo skifte fra nattøy til barnehagetøy. Sokkene var vanskelig å få på da han vrir og er ganske så sterk. Buksa like så.. For ikke å snakke om skoene.. Når jeg hadde fått på den første og var igang med nr. 2, knøyt han opp og greide å sparke av seg den første.. Å få han til å sitte i bilen i sele var heller ikke lett. Han vred seg og skrek, så hele nabolaget hørte han sikkert.. Vi har en "fin" tid foran oss med trass... Hvor lang er en trassalder??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå