Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan temperaturen er der i overgangen oktober/november? Er det verdt å satse på Egypt når en ønsker seg sol, sommer og varme på denne tida av året? Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der to ganger i mndskifte oktober/november og har vært veldig fornøyd. Så lenge sola er oppe er det veldig varmt, litt kjøligere når sola går ned, men ikke sånn at vi har måttet ha på oss jakker likevel, bare en tynn langermet genser.

Men jeg ville ikke reist dit med barn hvis du har planer om det, syns ikke det er et land som egner seg med små barn.

Skrevet

Det er vel i underkant av 30 grader der nede da. Var i Sharm i begynnelsen av november i fjor, og da var det ca 28 grader, tror jeg. Det fine i Egypt er jo at det knapt nok regner. Vi har vært der 4 ganger fordi det er veldig stabilt vær.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi var der nå i august, og det var HETT! Så vil tro det er passe godt å varmt senere også. Tar jo litt tid før det blir mildere der... En vi snakka med sa det lå på rundt 28-30 grader i januar, så det skal vel godt gjøres at det blir så kaldt i november :)

Og det med barn, vi reiste uten men kunne fint hatt med oss ungene så lenge det ikke er snakk om masse utflukter, og at man helst bare er på hotellet (noe jeg hadde klart glatt 1 uke med unga, for det var meget deilig)

Skrevet

var der i fjor i november.. i hurgada, luxor og kairo.. deilig og varmt hele dagen.. vi drev å badet i bassenget sent på kvelden, ikke kaldt i det hele tatt!

hvor i egypt skal du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...