~~~~<3 Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 har dere virkelig ikke noe annet å bruke tida deres på!!! isafall hvis dere ikke har det så syns jeg virkelig synd på dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er det virkelig mulig!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Og du har tydeligvis ikke annet å bruke tiden din på enn å bry seg om hva andre bruker sin tid på! Idiotisk innlegg, miss perfekt!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 haha.. patetisk svar du anonym:P
Chris Cullen Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 nå må dere slutte og lage flere linni tråder. er litt bekymret for at noen av dib hønene skal ta livet sitt snart!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Jeg bryr meg på grunn av at hun har sagt hun skal føde naturlig når hun hele tiden har planlagt keisersnitt. Tydelig har hun hold på slik for å holde på medias innteresse. Så teit.
~~~~<3 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2009 ok.den skjønner jeg! men jeg skjønner meg ikke på alle de andre som tror vondt om alle. bare fordi hun er modell, jeg vedder på at de som hetser henne er så innmari misunnelig på henne!!!!!! dere som som kunn lever for barna osv. jeg skjønner ikke hvordan dere kan godta fra dere selv å heste mamman til en skjønn liten gutt som ble født i dag!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Unnskyld meg, er du tolv år?? Lær deg å skrive, gå og legg deg.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #9 Skrevet 9. september 2009 Mener seien også noe om Linni?? Omg..har fisk følelser...har fisk internett?? Og er det ikke litt vel generalisering å påstå at ALLE sei bryr seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå