Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Er deres mann/samboer flinke til å vise dere oppmerksomhet og omsorg når dere er gravide? Er han flink til å gi dere komplimenter? Min er HÅPLØS... er 6 mnd på vei og han har ikke sagt en pen ting til meg eller gitt meg noen som helst form for oppmerksomhet på nesten 2 år..har en på 1 år også så ble gravid igjen nesten med 1 gang.. såååååå.... er det bare sånn menn er under svangerskapet eller er jeg bare uheldig med han her...)???
Gjest ->>- Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Du har en kjæreste som ikke har sagt noe pent til deg på to år? Hvorfor det? Jeg slutter aldri å forbause meg over hva slags guttunger det høres ut som en del her inne velger å etablere seg med.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Guttunger ......? Dramaqueens .....? Guttunger med dramaqueens? Dramaqueens med guttunger?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 ok......jeg tenkte på under svangerskapet.. om noen kanskje blir litt redder eller noe.. jeg vet ikke.. jeg bare spurte! men takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Huffda.. trasig å ikke få noen form for gode ord fra sin kjære. Når man er gravid trenger man gjerne å høre det litt oftere også. At man blir satt pris på. Min samboer sier fine ting, men det kan godt gå perioder hvor vi ikke er så flinke til å gi hverandre ros og gode ord.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Det går opp og ned, men lenge siden sist nå. Kjenner meg igjen, ja...
Dronningen! Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 For å snu litt på flisa: Når sa du noe pent til mannen din? (Og ikke si at det gjorde du i går, jeg vet at du skrøner!)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Vil bare gi deg et lite råd som hjalp meg veldig! Vi kvinner ønsker veldig at våre menn skal vite hva vi ønsker og hvordan vi vil ha det. Så blir vi nesten skuffet og lei oss når mennene ikke gir oss det vi ønsker. Men mannen er ingen tankeleser. Han har ikke samme behov som kvinnen og skjønner ikke automatisk hvordan han skal behandle henne. Jeg skrev et brev til min samboer med hvordan jeg følte det når han overså meg, og hva jeg ønsket av ham. Så skrev jeg hva jeg elsket ved ham og satte pris på hos ham. Etter å ha lest brevet ble han mye mer omsorgsfull, for nå visste han hva han kunne gi meg som jeg satte pris på! Så kommuniser med din kjære, gjerne med et brev som han kan lese i stillhet. Forsøk å ikke anklage ham, men heller legge fokus på det som er bra og hvordan dere kan få det bedre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå