Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 http://frp.manifestanalyse.no/ Skjønner dere nå at dere bør holde dere unna?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Som alle andre "advarsler" så blir nok også dette avfeid som en konspirasjon mor FrP og at alle er slemme mot stakkars FrP
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Mange gode grunnen til å stemme Frp!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Skulle det være skremsel? Herregud, det er jo bare positive ting der jo! Bare det at det er skrevet i korte setninger, slik at folk kan tolke mer som de vil. Og som andre har spurt om før: Hvorfor er det så galt at kjønnskvoteringen skal vekk? Den er jo den ypperste form for diskriminering! (Bare som et av mange gode eksempler på ting som ikke er noe vits i å rakke ned på)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Takk HI, der ga du meg mange gode grunner for å stemme Frp!
Gjest Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 hehe, for å sitere Siv Jensen på Tabloid i forrige uke når Trond Giske unngikk å diskutere AP-politikk: Der snakker du enda mer om FRP-politikken. Tusen takk for hjelpen!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Flott link! Har sans for Magnus Marsdal. Har noen av dere FrP-velgere lest Frp-koden? Knallbra! Ja til rødgrønt flertall!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Øh...Bare positive ting?? Hvor da`?
Hierofanten Skrevet 9. september 2009 #9 Skrevet 9. september 2009 Frp politikken er virkelig skremmende! Jeg skjønner ikke hvordan folk virkelig kan ønske et slikt samfunn frp fremmer. De som stemmer frp kan jo ikke virkelig forstå konsekvensene av politikken i praksis? Fatter det bare ikke. Kald og kynisk politikk. Si nei til et kaldt og diskriminerende samfunn ved å stemme alt annet enn frp! Ja til at alle skal med! Og at alle i samfunnet skal ha rett på et godt liv! Stem rød/grønt!!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #10 Skrevet 9. september 2009 Tror ikke det hjelper noe i det hele tatt å kritisere frp-velgerne.. De er så uvitende at ingenting kommer til å nå inn-noengang!! Og om de vinner valget er jeg livredd for det Norge kommer til å bli med deres politikk.. Et mini-Usa.. Stakkars våre barn og barnebarn..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #11 Skrevet 9. september 2009 Joda, det når inn. Har du sett de siste menigsmålingene? Frp stuper...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #12 Skrevet 9. september 2009 Flott link fra HI. Signerer også Hierofanten
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #13 Skrevet 9. september 2009 19:36 Mini USA?? Stakkars barn og barnebarn? Hvordan tror du Norge ser ut om 50 år?? Alle damene går i burka fordi muslimene er i flertall osv. Mange dumme rødgrønne velgere som nekter å innse den biten! Om Ap-regjeringen får det som de vil er det overvåking og atter overvåking overalt. På internett, i gatene, hjemme osv. og dette takket være en haug med kriminelle, så derfor må alle passes på i steden for å ta tyren ved hornene.... ! Oj, oj, oj hvor blind man kan bli!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #14 Skrevet 9. september 2009 Til deg 21:22 Det spør jeg deg, hvor blind kan man bli?????
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #15 Skrevet 9. september 2009 Stakkars deg, lille venn... Du er ikke mye oppdatert du!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #16 Skrevet 9. september 2009 Alle går i burka om femti år??? Snakk om å være uvitende.. Men frp er for enkle mennesker med lav utdanning og lav status. Eller for folk med masse penger.. Hvilke av dem er du?? For jeg tror aldri normaleoppegående mennesker kan finne på å stemme frp.. Og i hvert fall ikke med den begrunnelsen at alle blir muslimer om femti år om de rødgrønne får fortsette..
Linsy&snart 2prinsesser Skrevet 10. september 2009 #18 Skrevet 10. september 2009 Både mannen min og jeg stemmer FrP! Og vi er sykepleiere og venter vårt første barn.. Har også utdannelse fra BI og Handelshøyskole i Frankrike. Godt utdannede, god peiling på helsevesenet, en av oss jobber i det private og en i kommunen, begge to er organiserte i Sykepleierforbundet (den ene tillitsvalgt) og vi er gift og barnet er planlagt... Vi har egen leilighet og lån. Ikke særlig dumme og uerfarne noen av oss.. Men vi synes Norge burde ta vare på nordmenn (alle med norsk pass uansett alder, opprinnelsesland og helsetilstand) før de sender mill ut i bistand og å slutte med snillismen. Hva hjelper det med penger på bok om folk sulter, dør av sykdom eller barna ikke har god kvalitet på utdannelsen sin? Eller om sykehus og skoler forfaller? Hvem av dere rød/grønne synes det var veldig dumt at Telenor, Statoil eller Vinmonopolet ble privatisert? Og er dere virkelig så dumme at dere trenger staten til å bestemme alt for dere? For hvis ikke blir dere alkoholikere og arbeidsløse? Hva med å ta ansvar for eget liv uten regler i bøttevis?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #19 Skrevet 10. september 2009 jeg gleder meg så til å lese innlegg her inne på tirsdag,når FRP har overtatt makta...hehe.... jeg er overbevist at de kommer best ut, eller sammen med høyre,så da får vi skikk på norges land tenker jeg....endelig:-))
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #20 Skrevet 10. september 2009 Nei, kjære Linsy, vi blir nok hverken arbeidledige eller alkoholikere av at frp sitter med makten.. Men om jeg noen gang skulle blitt arbeidsledig eller alkoholiker så er det jaggu ikke my støtte å få om det blir frp-ledelse.. Ansvar for eget liv?? FRP er for rike folk eller de dumme og uvitende.. Du er rik.. I massevis.. Og passer rett inn i frp-profilen.. Eentlig holder det bare å kune tenke på seg selv og være litt eksra hjerteløs, så passer en inn da også!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #21 Skrevet 10. september 2009 aldri i livet om frp vinner. Såpass tro har jeg på det norske folk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå