♥Madame_Mim♥ Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Er det noen av dere som vet hva dette er?? Har aldri hatt det før, men i de to siste ukene har jeg stadig blitt helt nummen og rar på utsiden av det venstre låret. Vet dere hva dette kan være? Det er ikke vondt så tror ikke det er noe farlig. Vet ikke om det har noe med at jeg er gravid å gjøre i det hele tatt..... Har også ligamentsmerter på høyre side.. vet ikke om det kan ha noen sammenheng... Tenkte litt på bekkenløsning, men låret er vel for langt ned til dette.... Er 15+3 i dag. Haha dette ble litt rart spørsmål merker jeg, men lurer jeg, så lurer jeg
♥Bubble♥ Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Kan ikke svare på hva det er, men har det selv. Det er ikke hele tiden men kommer ofte og mest på natten. Har også tenkt litt på bekkenløsning for jeg hadde sist jeg var gravid også men fikk ikke bekkenløsning før på slutten av det svangerskapet.
vannmann_81 Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Hei Bekkenløsning kan stråle nedover i låret. Jeg har mest problemer med bekkenet på høyre side, men dette kan visstnok resultere i at musklene på venstre side blir vondere. Så jeg er nummen i låret, og smertene strekker seg av og til helt ned mot kneet. Vi anbefale fysioterapi og kiropraktor (med akupunktur).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå