Gå til innhold

Når rer dere opp senga til den lille??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som venter til etter dere har kommet hjem ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har 13 dagar att til termin, har allerede redd opp både seng og vogge, men har bredd over teppe da. Er sikkert kjempe tidlig ute, men greide ikkje la være!:o)

Skrevet

Minst en måned siden jeg gjorde det. Har tre uker igjen, men klarte heller ikke å la være:)

Skrevet

Redde opp for 3-4 uker siden og la et stort håndkle over;) Vognen ble redd opp et par uker etter:)

Skrevet

Venter til jeg kommer hjem med den lille jeg...

Er ikke så veldi overtroisk, men skal vist bety uflaks om man rer opp før ungen er kommet ut..

Skrevet

Uflaks tror jeg i hvertfall ikke på!!!

Koselig å se på at senga er klar. Skal re opp senga, pakke, bagen til sykehuset, og sånne ting de to siste ukene før termin.

Skrevet

Jeg rer opp når vi kommer hjem eller tidlig i fødselsforløpet hvis jeg orker.. Har alt vasket og klart på forhånd:)

Skrevet

Når mannen får rompa opp av sofaen og malt sprinkelsenga :P Som forhåpentligvis blir før helgen. Mangler uansett madrass, men den skal også kjøpes før helgen. Gleder meg til å re opp, men fortsatt 1 mnd igjen til termin. Legger et pledd over senga imellomtiden, så er det bare å ta det bort når hun kommer hjem og skal legge seg oppi der for første gang:)

<3

Skrevet

Mannen reise bort ei uke på jakt så da skal uken brukes til å vaske opp klær og re opp sengen og vognen...da er det 4 uker til termin:-)

Skrevet

Her er senga redd opp for snart 2 uker siden, jeg er 35+6 i dag:) Har lagt et stort håndkle over for at det ikke skal bli støvete. Jeg står ofte ved senga og tenker på hvordan det vil være når hun ligger der!:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...