Gå til innhold

Hvor få kjøpt store ammebh`er..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet..? Evt. på nettet..

Bor i nord norge, så å ta en handle tur feks i sør norge er litt vel langt å reise..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

der har di ammebh helt opp i G cup. de er litt dyre, men helt fantastiske:o)

Skrevet

Snohvit86 prinsesse i magen

kan du tipse meg om en der som du vet sitter pent?Vet jo at det selvsagt varierer litt fra person til person, men er jo litt vanskelig når man ikke får prøvd de.

Skrevet

hei

På mammahuset.no har de store ammebher, fra Bravado i forskjellige modeller. Seamless bhene sitter veldig fint på og er behaglige å bruke. Den går opp til str 105 C-F. Den som heter orginal er også veldig behaglig. De har også andre typer, men dem har jeg ikke prøvd selv.

Skrevet

Jeg har kjøpt store ammebh`er på HM. Betalte bare 149.

Skrevet

Jeg har kjøpt på www.underverker.no

Er kjempefornøyd med dem. Bra hold, og enkelt og finne rettt str ved bruk av deres guide.

Synes bh'ene er gode og stødige for mine tunge bryst. Verd prisen!!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg og har kjøpt for 149 på Hm men jeg tror faktisk jeg trenger enda større en E-cup. Men det er så dyrt på nett syns jeg.

Men en må vel betale en del for å finne gode bher.

Skrevet

Jeg handler mitt fra http://www.figleaves.com/uk/home.asp da jeg bruker større cupstørrelser normalt enn kjedebutikkene fører. På denne siden kan folk legge inn evaluering av det de har kjøpt som er hendig ifht størrelser og sånt.

Denne siden har britiske størrelser så hvis du ikke vet størrelsen din bruk enten en converter på nett eller ta rett og slett og mål slik de anbefaler. På grunn av toll/porto handler jeg gjerne flere i slengen her.

Har også gode erfraringer med å søke på bh-størrelsen min på ebay for å finne noe ekstra rimelig.

Og av en eller annen mystisk grunn har Sparkjøp bh'er i store størrelser! Også amme-bh'er.

Skrevet

På nettsiden kunne jeg bare finne i strl D. Og jeg trenger F eller kanskje til og med G... Nå har jeg riktignok ikke født enda og ikke fått "nok" melk så jeg vet ikke helt. Men strl E fra Hm var for store for 4-5 uker siden og nå er de akkurat passe. Jeg regner da med å måtte gå enda høyere når jeg har født..

Jeg får bare vente og se da. Mammatrend.no har jo store størrelser.

Skrevet

Jeg bruker bravado sine, synest de er helt supre...

For jeg må ha store, har gått fra B85 til H70 etter 3 barn, og nå er H70 og for liten.....

Skrevet

Brastop.co.uk er også verdt et forsøk. Har ikke prøvd Underverker eller hva den heter, men nettopp kjøpt en Cake og en HotMilk fra mammatrend.no. Glimrende service og greit å slippe toll, selv om de er dyrere i Norge, så klart:) Men må si jeg foretrekker passformen på HotMilk.

Triumph har også rimelig store str, de finnes også med bøyle for oss som foretrekker det selv om det vel ikke anbefales...

Skrevet

Change har fine ammebher med spiler, tror de går helt til J cup.

Abecita har noen av modellene til H cup iallefall. Triumf tror jeg stopper på F, men er ikke helt sikker.

Skrevet

ammehjelpen.no har nettbutikk og store str, lurer på om det var opp t i det stod

Skrevet

Har aldri bestilt på nett da venninna mi har undertøysbutikk, men av merker kan jeg anbefale Abecita - de var gode.

BøyleBH`ene til Triumph er bare tull og blir ALTFOR smått etter fødselen, de stopper på E eller F tror jeg.. !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...