thea - M har gull i gulping Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Tenkte å gi kjæresten fotballbiletter til Arsenal, Barcelona eller Real Madrid i julegave/bursdaggave. Hvilket lag ville dere ha sett? Trenger tips her, for meg spiller det ikke no rolle om jeg drar til london eller spania! Arsenal er yndlingslaget, men han hadde nok ikke blitt lei seg for biletter til barcelona eller real madrid
Mom2Two Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Barcelona er en knall by da! Jeg har selv vært på stadion der, den er gedigen. London er også alltid bra. Arsenal har vel ny bane, så muligens lettere å få billetter dit (stor stadion også). Hmm vanskelig valg.., men vær ute i god tid i forhold til billetter!!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 I Barcelona er fotballstadionet kjempestort i hvert fall. Vi var der, og mannen min syntes det var kjempestort bare å se det utenfra. SIkkert ekstra morsomt å gå på kamp der.
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Dersom Arsenal er yndlingslaget ville jeg kanskje forsøkt å få billetter der, men Barcelona er jo en super by også, så en kamp der er nok ikke så dumt heller :-)
Miss Foster Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Nå kan jeg bare svare for de to lagene i Spania da jeg har bodd rett ved begge de to stadioene ) Uten tvil Barcelona - det er en enorm fotballstadion, og et helt utrolig festaften når det er kamp. Dessuten er Barcelona som by noe av det nærmeste perfekte man kan komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå