Gå til innhold

London, eller Spania?


thea - M har gull i gulping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å gi kjæresten fotballbiletter til Arsenal, Barcelona eller Real Madrid i julegave/bursdaggave. Hvilket lag ville dere ha sett?

Trenger tips her, for meg spiller det ikke no rolle om jeg drar til london eller spania!

Arsenal er yndlingslaget, men han hadde nok ikke blitt lei seg for biletter til barcelona eller real madrid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barcelona er en knall by da! Jeg har selv vært på stadion der, den er gedigen.

 

London er også alltid bra.

 

Arsenal har vel ny bane, så muligens lettere å få billetter dit (stor stadion også).

 

 

Hmm vanskelig valg.., men vær ute i god tid i forhold til billetter!!

Skrevet

I Barcelona er fotballstadionet kjempestort i hvert fall. Vi var der, og mannen min syntes det var kjempestort bare å se det utenfra. SIkkert ekstra morsomt å gå på kamp der.

Skrevet

Dersom Arsenal er yndlingslaget ville jeg kanskje forsøkt å få billetter der, men Barcelona er jo en super by også, så en kamp der er nok ikke så dumt heller :-)

 

 

Skrevet

Nå kan jeg bare svare for de to lagene i Spania da jeg har bodd rett ved begge de to stadioene :o)

 

Uten tvil Barcelona - det er en enorm fotballstadion, og et helt utrolig festaften når det er kamp.

 

Dessuten er Barcelona som by noe av det nærmeste perfekte man kan komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...