Gå til innhold

Liten penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært delevis alene i snart 2 år.

Jeg møter i sommer en fantastisk mann; han er sjarmerende, kjekk, morsom, velstående (faktisk ganske rik...). Han er hodestups forelsket i meg og jeg er smigret, må jeg innrømme. Jeg har aldri brydd meg om penger, men her er det snakk om mye penger, stor båt, vil ta meg med på reiser osv. osv. Tror han kan gi meg alt jeg drømmer om.... Han er den første jeg liksom møter flere ganger etter bruddet, det føles veldig godt og riktig. Samtalene går fint og vi koser oss, men går ikke til sengs med det samme. Det bygger seg opp og når det skal skje er vi begge heltente for å si det mildt ;-)

MEN; han har liten penis! Herregud....Stakkars mann...:( -og jeg snakker liten...

Min ex hadde ganske stor, og jeg har tenkt litt på hvordan det blir å møte en med mindre- men såååå liten har jeg ikke forestilt meg.

Jeg har ikke sjans til å late som om at det er godt engang, jeg er ikke dum- jeg vet at det er mange måter å ha sex på og at det ikke størrelsen det kommer an på. Jeg har vært sammen med menn med mindre, og det har fungert fint.

Jeg har trukket meg tilbake, han er veldig lei seg og skjønner ingenting. Jeg kan jo ikke si sannheten...

Ikke døm meg, jeg er vanligvis fornuftig og forståelsesfull- men dette innrømmer jeg at jeg ikke vil utsette meg for.

Måtte bare få det ut her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er kun pikken dette handler om så kutt han ut før du sårer noen.

Tydligivis er du ikke intr i han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...