Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Skal ha mensen om ca 10 dager. Kan det være at jeg er gravid og at dette er begynnelsen på en abort? Hvordan og når er festeblødning? Har brun utflod og noen ganger litt lyse lyse rødt på papiret. Kan det være noe annet enn f eks graviditet og abort? Kjønnsykdom?! Noen som har peiling? kan legge til at jeg har hatt mye og hyppig utflod etter at jeg fikk sønnen min. Men den har alltid vært hvit eller gul.. (sorry for ekle detaljer)
Nullstress;) Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 det kan vel igrunn være alt du beskriver her. både beg på abort eller festeblødning... om du har hatt sex, kan det være at du blør litt pga av det. ta en test, eller vent å se om du får mensen om 10 dager. lykke til.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 takk for svar. men er det noe vits å ta test 10 dager før da?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Nei det er ingen vits i å teste før ventet mens. Testen måler hcg i urin, og du har ikke høyt nok nivå enda, dersom du ikke er lenger på vei enn du tror da:) Jeg er forøvrig enig i at blødningen både kan være truende abort, eller festeblødning. La oss håpe på det siste. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 jeg tok en test 7 dager før, og den ble positiv. men er vel kanskje like greit å vente til du venter mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå