Pappas fultreffer :) Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Nå er det 1,5 time siden jeg tømte det ene brystet og fikk en god flaske. Er det nå melk igjen i det brystet allerede eller bør jeg vente enda lenger med å pumpe det andre brystet? Tenkte jeg skulle få til en flaske til siden jeg skal ha barnevakt noen timer. Men pumping er ganske nytt for meg da jeg ikke gjorde det med forrige mann.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 D kommer helt an på hvor mye melk du har..men jeg får ikke til å pumpe et helt måltid etter 1,5 time. Kommer an på hvor mye babyen spiser men min spiser ca 130 ml nå og d får jeg kanskje bare ut ved å pumpe begge brystene. men ettersom du fikk ut et helt måltid fra en pupp så vil jeg tro du får d til med den andre og..kommer helt an på utdrivningsrefleksen din og. Men forresten er d lurt å pumpe begge brystene ikke bare et om gangen da d kan senke produksjonen og gjøre at du får mindre melk..så pump helle begge mens du holder på og ha d i kjøleskapet. D kan stå der opptil 48 timer ...deretter må du fryse d ned hvis du ikke har brukt melken.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Mener å ha lest et sted at puppen fylles 50% i løpet av den første timen, og deretter +25% til den neste og så litt og litt mer etter dette. Så du får nok melk, men ikke et helt måltid. Da jeg pumpa mer i starten av plutts liv la jeg inn en pumping mellom 2 måltid, dvs ca etter halvannen time. Fikk ikke ut mye, men samlet opp litt etter litt.
lille sprelle Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 jeg pleide å pumpe etter hvert måltid jeg.... tok "resten" blir ganske mye om morgnen om babyen ikke spiser så ofte om natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå