Gå til innhold

Hvor få tak i tisselaken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt noen si at man får kjøpt tisselaken på ikea, store, både til enkel- og dobbeltsenger.

Noen som vet om dette stemmer, jeg finner ikke noe om det på nesttsiden dems når jeg prøver å søke etter tisselaken.

Er bortkastet å reise helt til ikea om de ikke har det.

Håper at noen av dere vet ??

Hilsen meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kid, princess, jysk...

Skrevet

Princess vet jeg har, og det skal visst være velidig bra, og de hadde salg der for en liten stund siden, kanskje fortsatt

Skrevet

Tusen takk for at dere svarte! Da vet jeg hvor jeg skal reise. Er så flott å kunne spørre her om ting man ikke vet.

Hi hi et annet spm også, jeg har nemlig null peiling på gardiner, helt grønn !! * flaut *

Og trenger sårt gardiner på soverommet til meg og sambo, har malt rommet i caffelatte, - kjempe fint, men finner liksom ikkeno gardiner, bestillte noen fra jotex.no, ha ha men det var kanallengder og panellengder, så det ble jo fint :/ Tenker at jeg trenger gardiner i 160 lengde eller mindre, og så har vi en terassedør. Om dere har noen tips blir jeg kjempe glad !!

Skrevet

Kjøpte gardiner på KID. Ferdig sydde, 160 cm. Skal male soverrommet vårt nå i en lysebrun farge, og kjøpte mørkebrune "cord/fløyels" gardiner som er litt tykke i stoffet. Da blir det heller ikke så lyst inne på rommet om sommeren. Gleder meg til å få hengt det opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...