mamma&piratene Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Jeg har hørt noen si at man får kjøpt tisselaken på ikea, store, både til enkel- og dobbeltsenger. Noen som vet om dette stemmer, jeg finner ikke noe om det på nesttsiden dems når jeg prøver å søke etter tisselaken. Er bortkastet å reise helt til ikea om de ikke har det. Håper at noen av dere vet ?? Hilsen meg.
Sjarmi Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Jeg fant det ikke på ikea da jeg var der.
septbaby09 Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Princess vet jeg har, og det skal visst være velidig bra, og de hadde salg der for en liten stund siden, kanskje fortsatt
mamma&piratene Skrevet 9. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2009 Tusen takk for at dere svarte! Da vet jeg hvor jeg skal reise. Er så flott å kunne spørre her om ting man ikke vet. Hi hi et annet spm også, jeg har nemlig null peiling på gardiner, helt grønn !! * flaut * Og trenger sårt gardiner på soverommet til meg og sambo, har malt rommet i caffelatte, - kjempe fint, men finner liksom ikkeno gardiner, bestillte noen fra jotex.no, ha ha men det var kanallengder og panellengder, så det ble jo fint :/ Tenker at jeg trenger gardiner i 160 lengde eller mindre, og så har vi en terassedør. Om dere har noen tips blir jeg kjempe glad !!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Kjøpte gardiner på KID. Ferdig sydde, 160 cm. Skal male soverrommet vårt nå i en lysebrun farge, og kjøpte mørkebrune "cord/fløyels" gardiner som er litt tykke i stoffet. Da blir det heller ikke så lyst inne på rommet om sommeren. Gleder meg til å få hengt det opp
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 De har på Ikea. Heter LEN Madrassbeskyttelse 59 kr for 100*70 cm http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40143304 har aldri prøvd dem, har kjøpt mine på Sparkjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå