Vasha Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Har vært plaget med forkjølelse gjennom hele svangerskapet, og nesten hver eneste natt så blør jeg i nesen. Noen andre som har vært borti det? Kan det skyldes forkjølelsen og evt stress? (er midt i en flytte prosess, med salg, bygging av nytt hus og leie av midlertidig.)
md71#mamma# Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Blør hver gang jeg pusser nesen. Blodkarene utvider seg i graviditeten har jeg hørt, så helt normalt
Nangiliama Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 neseblod er vanlig under graviditet, og kan også påvirkes av stress, så kan godt være begge disse! bruker du nesespray? - det kan goså gjøre slimhinnene skjøre.. De har en nesespray som fukter slimhinner på apoteket, tror det rett og slett er en form for olje, og den kan jo være verdt å prøve?
Vasha Skrevet 9. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2009 Godt å høre at det er "vanlig" i svangerskapet. Har ikke brukt noen ting til nå, men får høre på apoteket ang den sprayen. Tusen takk for tips og tilbakemelding.
Tigerpote Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Ja, æsj, jeg blør neseblod og spesielt i tannkjøttet. Det er helt normalt at gravide gjør det. jeg blør ALDRI hverken i tannkjøtt eller i nesa ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå