Gå til innhold

Svetting

IngerLiseRmed2barnog1spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere enn bare meg som svetter noe så j...... nå på slutten.sitter helt rolig og jeg sitter og svetter av ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her, svetter bare jeg tenker på å bevege meg. he he.

Helt forferdelig og være så varm å konstant svett, takk gud for deo!

Skrevet

ja dette er jo forsmaken på overgangsalderen dette her, da skjønner jeg hvordan muttern har det hehe, og takk gud for dusj også hehe

Skrevet

Ja, det er skikkelig ekkelt. Her er det verst om natten, våkner stadig helt våt av svette. Blir ganske hyppige skift på sengen ja.. Jeg svetter veldig lite til vanlig, selv når jeg trener og synes dette er helt pyton! Som du sier, takk gud for dusj!

Skrevet

Ikke for ingenting at det kalles "bolle i ovnen" :) For jeg er virkelig en bakerovn for tiden. Går rundt i singlet når alle andre har på ytterjakke :)

Skrevet

Det er ikke det at jeg føler meg så varm at jeg svetter. For jeg svetter ganske sjeldent, men de siste to ukene syntest jeg at jeg går rundt å oser av svettelukt hele dagen, hjelper ikke å dusje, det kommer igjen med en gang. Kanskje det er nesa som har blitt supersensitiv, eller så oser jeg virkelig... skikkelig plagsomt er det ihvertfall. Æsj...

Skrevet

Hehe hiver meg med på denne jeg og. Slike ting som sokker og genser kommer kun på hvis jeg skal ut av døren og dyne har jeg nok ikke brukt om natten på et par uker :P.. Men samtidig er det lite jeg kan gjøre og med bare 5 uker i gjen får jeg nesten bare holde ut :P Alt er verd det når gulle kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...