Gå til innhold

Formen er jammen varierende!


Little.miss.sunshine&Adrian

Anbefalte innlegg

Hadde tre dager på rad der jeg trodde jeg hadde kommet til himmelen, super form egentlig med overskudd til å fikse litt hjemme:-) Men, nå er jeg på 3. dagen med hodepine, sover hele tiden- dag som natt( riktignok våken hver annen time....) og småkvalm. Kynnerne er noen ganger vonde med menssmerter, så her går jeg da og håper at det er kroppen som gjør seg klar;-) For tanken på at formen skal være slik i tre-fire uker til er ikke så ålreit..... Flere med varierende form nå på slutten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 5 uker igjen til termin, og har vært veldig trøtt den siste uken. Trenger en liten nap rundt kl 11 og en til rundt 14. Har gått veldig mye de siste månedene for å få ut energien, men nå må jeg gå saktere og mer forsiktig siden jeg føler at det 'skrangler' litt i bekkenet..

 

Merkelige greier, men ikke lenge igjen heldigvis ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt sånn jeg også, men for det meste kommer det an på hvordan jeg har sovet den natten.

Noen dager har jeg vært full av energi, nesten ustoppelig, mens andre dager orker jeg såvidt å kle på meg.

I de siste dagene har jeg hatt energi, men har måttet ta meg en ekstra dupp på sofaen hver ettermiddag.

Tror ikke energien kommer på et slikt nivå som jeg hadde i sommer.

Fikk beskjed av jordmor igår, om å ta det med ro fordi jeg hadde så høyt undertrykk på blodtrykket. Ble sykemelding og greier. Blodtrykket har vært tipp topp helt til nå, og det var nok fordi jeg jobbet arbeidshelg, med 12 timers skift. Kjente bare hvordan leggene holdt på å sprenges pga av hevelse.

 

Jeg bare håper at jeg har energi nå jeg skal føde. Regner med den kommer automatisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hvordan kroppen bare krever søvn når den trenger det. Jeg har aldri sovet på dagen før, nå gjør jeg det ratt to ganger! Jeg er sykmeldt pga høyrisikosvangerskap(mistet noen ganger) og fordi jeg har så lang vei til jobb, tre timer i bil hver dag, det blir 11 timers arbeidsdag- så det sa stopp. Så, jeg kan tenke meg at dere som enda er ute i jobb er slitne! Energien til å føde den er nok gjemt her inne et sted...ler. Husker sist fødsel, den varte et og et halvt døgn, og lillegutt kom seks på kvelden. Enda satt jeg oppe til langt på natt etterpå og skravlet med de på rommet. Blir så "høy" på adrenalin! Merkelige greier. Men nå føles det ganske tomt her. Bare ni dager til jeg regnes som fødeklar, jippi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 uker og 5 dager igjen til termin. Dette er mitt første svangerskap, så alt er jo helt nytt for meg. Men formen er igrunn ganske så grei. Nattesøvnen er det så som så med, for jeg klarer ikke å finne noen god sovestilling, samt at jeg har hyppige toalettbesøk ila natten. Så at det melder seg behov for en powernap ila dagen, er jo ganske naturlig. Ellers er jo den fysiske formen dalt en smule, og etter en 30 min. gåtur om dagen sier bekkenet takk for seg :) Kynnere og menssmerter kommer og går litt, men det er ikke noe å klage på. Så jeg føler meg alt i alt i ganske fin form!

Om formen daler, skal jeg nok alltids takle det. Er jo så kort tid igjen, og gevinsten er jo sååå stor :D Med en liten guttebaby i armene, tror jeg nok de få plagene jeg har hatt fort blir glemt ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...